Gå til innhold

Sen eggløsning i pergo pausemåned . Anyone ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har normal syklus på 32 dager med el på dag 17. Fikk pergo for å få en liten dytt, og at kanskje flere egg ble modnet og løsnet.

Har gått på en enkel og en dobbel kur. På den enkle kuren var syklusen på 30 dager med el på dag 15. På den doble kuren var syklusen på 33 dager med el på dag 17/18.

Nå har jeg pausemåned, er på dag 19 og fortsatt ingen eggløsning.

(jeg kjenner smeter ved el, samt får veeeldig ømme pupper så merker godt om jeg har det eller ei)

Hva skjer da? Noen som har opplevd dette?

Kan nevne at jeg har begynt med akupunktur denne mnd. Har hatt 3 behandlinger. Kan dette ha noen betydning...

Frustrert altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel ikke svare deg så nøyaktig men jeg vet at syklusen min ble rar etter pergo nå sist, faktisk så rar at legen mente jeg måtte få tilbake normal syklus før jeg kan fortsette å ta de, så det blir lang pause på meg.

Jeg fikk først en minimens til vanlig tid, og en uke senere kom alt for fult, og det var tydligvis ordentlig mens for eggløsningen kom anpasset til siste mens, så min syklus ble mao forlenget med en uke i første pausemåned etter pergo...

jeg har hatt veldig stabil syklus før, så det er klart at det gjør noe med kroppen

Skrevet

jeg er på cd 18 i pergo pause mnd, og ingen el til nå.. hadde nor jeg trodde var el smerter på tirsdag, men tempen har enda ikke steget...??..

sist mnd (dobbel pergo kur) fikk jeg el på dag 14.. så min sykluss blir hvertfall lenger.. tok en el test i dag tilig og den var negativ.. så aner virkelig ikke nå el kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...