Små Einsteins Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Vi har ingen felles venner med barn og det savner vi veldig. Vi ønsker venner vi kan reise på ferie sammen med, ut å spise sammen med, finne på ting i helgene med barna osv. Jeg er 26år og sambo er 28år, vi har en jente på 3.5år sammen og bor på Østlandet.Noen som vil bli kjent med oss?send meg gjerne en pm:)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Ja, kanskje det.. Hvor på østlandet bor dere da? Er jo litt avstander Jeg bor i Nittedal. Har to barn vi da og de er litt yngre enn din datter.., så jeg vet ikke helt om det kunne passe. Også er vi litt eldre enn dere også...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Ja hvor på østlandet? Buskerud her, men vi har barn på 7 mnd.... Litt stor aldersforskjell men... 26 og 29 år.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Oslo her. Har en gutt på 3 år og en jente på 7 mnd. Vi er 30 begge to : )
Små Einsteins Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 Tusen takk for mange tilbakemeldinger her og på pm, tror jeg har fått pm av alle dere 3 som har skrevet her:)lettere og vite hvem dere er hvis dere sender pm iallefall.Håper virkelig vi kan bli bedre kjent med dere og kanskje finne på noe en dag, det hadde vært hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå