Gå til innhold

Victoria secret bikinier... For dere som har bikini derfra :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan str har dere i forhold til norske?

Bikini overdenelene der (halterneck) måles jo bare i xs, s, m, l...

Noen som vet hvilken en bør bestille når en bruker 75/80 C i Norge?

Altså av xs, s, m, l?

Vil gjerne høre erfaringer med bikini bestillinger derfra :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri bestilt bikinier fra dem hehehe, men det finnes på siden noe infos ang hvor stor størrelsene er, så må du da kun omvandle inces i cm og så finner du det ut sånn ca.

Jeg tipper på en l faktisk jeg hos deg, fordi denne butikken e rjo kjent for sine syltynne modeller...

Skrevet

De har jo forskjellige merker der da. Skal du bestille fra England eller USA. Bare vær klar over at det er SMELLdyrt å handle klær fra utlandet. Ekstra tollavgift på klær.

Jeg bestilte meg en Jessica Simpson bikini. Den kosta 250 kr og innen jeg hadde den i hus hadde jeg betalt over 600. Skjekk tollsidene.

Skrevet

Ja vet det er toll, frakt og mva:p Men jeg synes det er verdt det ;) Har undertøy derfra men da er det andre str.. Jeg opplevde faktisk at det er litt større i Norge enn her... Og har hørt veldig mange andre som sier det.. Jeg tror L blir for stort, men jeg burde kanskje satse på M i overdel... Og s i underdel må jo passe når jeg vanligvis bruker 34/36... Er bikini overdelen jeg er bekymret for:p

Andre med erfaringer med bikini derfra? :)

Skrevet

Det er nye regler på toll og mva på undertøy/pysj fra 1. mars 2009. Mye billigere:) Stas for oss som skal bestille fra VS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...