Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 sola kommer fram, himmelen er blå, og det plutselig blir synlig hvor skitne vinduene er!! Så må nok vaske vinduer her en dag med det første:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Hehe, det er slik det pleier å være. Husker i fjord tror jeg det var, da dukket det plutselig opp masse skitne fingermerker i stue vinduet når sola kom fram, hadde ikke sett det tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå