Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Så blir spennende å prøve meg på det:) Skal strikke størrelse 8 år, så blir jo litt også. Er nå nesten ferdig med kjole til de to snuppene mine, det har gått fort:) Har fått blod på tann, og blir sittende med strikke tøyet i tide og utide. Blir gøy hvis jeg kommer skikkelig inni dette, slik at jeg forstår og kan alt, med å hoppe av, kaste, og alle slike ting..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Oi, så flink du er . Jeg har strikket 4 gensere i mitt liv, 1 til meg selv da jeg var ca 15-16, det tok lang tid, tror jeg sikkert brukte et år på den, kanskje mer også, men jeg var jo i rette alderen også, hadde jo ikke tid til å sitte hjemme å strikke så ofte. Har strikket 1 til min lillebror, tror jeg kan ha vært ca 14 år da, genseren var da ca str 4 år, ikke så stor. Har strikket 2 til eldstemann da han var liten, 1 da han var bare noen måneder og 1 da han var 3 år, den bruker lillemor nå.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Flink å flink hehe.. Vet ikke om jeg får det til.. Skjønner ikke alt av det som står her om felling og merking av så og så mange masker. Skjønner ikke hvordan jeg skal finne meg ett bakstyke osv, men håper jo at jeg skjønner mer og mer etterhvert hehe:) Har meldt meg inn i en hobbyklubb, og der hadde de noen bøker jeg skal prøve om å lære mer strikk og hekling. Og så frister det med lapping også. Har lyst å lage lappe teppe som seng teppe:)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Strikking er kjempegøy, og absolutt min favoritthobby nr én Hvilket mønster strikker du da? Om du skulle stå fast må du bare spørre
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 Takk for det:) Trenger nok litt hjelp etterhvert. Jeg skal se om jeg klarer å finne mønsteret på nett, så skal sende deg linken..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå