godigo Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 noe som vet om d går å få låne enslags forlenger eller omd fines større belte somman kan få,slikat belte passer rundt en litt stor gravid mage?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Ja, regner med man får det... MEn jeg hadde ikke behov for det da jeg fløy 3 uker før termin... Er også overvektig... Du kan jo ikke ha beltet over magen!! Legg det under magen, over hofta, da har det jo egentlig ikke så mye å si hvor gravid magen er...
godigo Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 problemet er at d var over hoftene d ble trangt,hehe.. du som sa man kunne få forlenger,har du fått d selv eller erfart noen som har d...
yasmina Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har sett folk få det så det går fint. Tror kanksje det er babybeltene som brukes som forlengere
murmelmamma Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 jeg har fått. Det er bare å spørre så får du uten spørsmål! og er du gravid har du en GOD grunn til å spørre....:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå