Sånn kan det gå Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Har noen vært borti at det kommer en har kul/utvekst like ved håndleddet? Har hørt om såkalte ganglion, men trodde ikke de var beinharde? Kulen er helt hard og smertefri. Noen med erfaring?
Sjokoladekaka Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Eg veit berre at 2 slektningar har operert vekk slike kular. Har ikkje hatt det sjølv, men veit dei var heilt harde, dei kulane.
Gjest Tale30 Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Jeg kjenner en som fikk dette da hun gikk mye med babyen på armen. Det var en senekul som var helt ufarlig, men som måtte opereres bort for at den skulle forsvinne.
Sånn kan det gå Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 Kan det komme av andre ting en overbelastning? Han som har den er 3 år, så jeg ser liksom ikke helt for meg at han har greid å pådra seg belastningsskader.
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Jeg fikk min ganglion etter et fall hvor håndleddet fikk en liten trøkk.
Sånn kan det gå Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2009 Ja, noe sånt kan jo fort ha skjedd med den viltre krabaten vår, selv om han ikke har hatt noen spesiell skade som vi vet om, men da satser vi på at det er det han har. Han skal uansett til legen i dag og få sjekket det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå