krisbmw520 Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er alenemor til en jente på 3 år og holder på å utdanne meg til å bli eiendomsmegler. Hvordan skal jeg klare dette med visninger på kvelden og evt i helger dersom jeg ikke har kjæreste når jeg går ut i jobb? Ferdig om 1,5 år. Noen med erfaringer? Hvordan er lønnen? Kan man klare seg alene?
*Rutletutt* Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Er ikke eiendomsmegler selv, men min samboer er. Det som er greit er jo at en har vanlig 8-16 arbeidstid....men skal man tjene mer enn grunnlønnen (er jo ikke all firma som har grunnlønn heller, men bare har provisjon) bør en jobbe endel utover dette. Samboeren min jobber til tider masse, fra tidlig morgen til sent på kveld. Spesielt våren og tidlig høst er travel. Helgene går med til visninger, men han har blitt flinkere å få visningsassistenter til å ha visninger for seg, ellers hadde vi aldri sett ham;o/ Som han sier selv, man kan jo velge litt hvor mye man vil jobbe ut i fra hvor mye man vil tjene, men det er lett for at det baller på seg i de travle tidene selv om han i utgangspunktet hadde tenkt å ta det litt roligere. Han tjener bra - grunnlønnen er ikke all verden, men når provisjonen kommer oppå den så er det bra:o) Vi hadde fint klart oss på bare hans inntekt (og har gjort det mens jeg studerte). Har du foreldre som kan hjelpe til, kanskje? Hvor er bf i bildet? Kan han ha jenta derer mens du jobber?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå