Gå til innhold

Gravid...eller ikke?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å kjenne graviditetssymptomer før det slår ut på en test?

Har IKM på mandag. Måtte bare ta en test i dag, men den var negativ. Føler meg rar i magen. Annerledes liksom. Eller er det bare innbildning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Har det på samme måte. Magen murrer liksom, har bare en annerledes følelse. Jeg kan ikke skjønne at det skulle være innbilning, for jeg merker klart en forandring som jeg ikke pleier å ha. Jeg har IKM først 21. mars. Så spennende da! Du må fortelle hvordan det går. Lykke til!

Skrevet

Denna ventetia e no så kjedelig,, har sjøl ikm 19 mars. Eg hadde en del stikninger inntil nån daga sia, no e det helt rolig så e sikkert ikke gravid.. Einasta eg har merka litt e litt ekstra kremete utflod i går å litt idag..

Har prøvd i over 2 år og venter på ivf så e bære så klar for dettan.. Åsså hadde vi sånn go tru no denna eggløsninga sia det e ei stund sia vi har prøvd på grunn av mannen har reist i jobben..

Gi tilb.melding korsn det går, spennanes uansett:-)

Skrevet

Takk for sympatien, jenter!

Det er vel bare å vente.

Skal love dere at jeg skal si fra, og hvertfall om jeg er gravid. He he.

I dag følels det litt ut som menssmerter, men så går det over igjen.

Noen sier man kan teste 3 dager før IKM, men hvis den er negativ er jeg ikke gravid da?

Inne her er det mange utålmodige sjeler, og jeg er en av dem!

Skrevet

Hei=)) ja akuratt så har jeg det oxo... gikk inn hær får å se om noen hadde skrevet det samme som jeg følte=)) å ja det var det... jeg har en gutt på snart 2 år men kan IKKE huske det var sånn da..... har mens murringer nederst i magen+ at det kjennes ut sim svake skjelvinger i magen.... å jeg kan ikke teste før om 5 dager....

når kunne du teste???? håper du er gravid da=)) vi får vente i spenning=)

Skrevet

Ja, jeg også har de skjelvingene. Merkelig. Nesten som "leamus" hvis du vet hva det er?

Er det et positivt eller negativt tegn mon tro!?

Skal prøve å teste i morra, og så får jeg vente til mandag.

Kan man teste negativt på IKM dagen, men fortsatt være gravid?

Har så mye slim om dagen. Konsistensen minner om sperm, men det er det ikke...

Skrevet

ja det er sånn "leamus" aktig hihi=) jeg føler at det er positivt.. men aner ikke.... når mens smertene kommer kjennes det veldig ekte ut =) men aner ikke.. jeg skal da ikke teste før tirsdag. det spørs jo helt når egget har festet seg til livmoren. å om babyen sender ut nok HCG til å vise pos... ja jeg har oxo masse slim. å den kan være litt klompete liksom.. å det pleier den ikke være.....

Skrevet

He he. Det er bra vi kan dele følelser og erfaringer her så slipper mennene våre å gå bananas av babysnakket;)

Tester jeg tok i går var helt klart negativ. Så ikke tegn til to streker. Da tenker jeg at jeg ikke er gravid med en gang, selv om ikke IKM er før mandag!

Skrevet

sånn var det med meg når jeg var gravid med Henrik. men når jeg testet på ikm få sto det GRAVID på cb digital=))) håper på det nå oxo=))

Skrevet

Åh, så bra:)

Da skal jeg ikke miste håpet enda!

Merka du før du tok testen at du var gravid?

Skrevet

syntes oxo det er godt å dele litt bekymringer og gleder=))

Skrevet

nei egentlig ikke som jeg kan huske.. men søss sier at hu hadde det helt likt som jeg forklarer jeg har nå.. så er helt sikkert normalt hihih=)

Men nå skal jeg på jobb=) kommer inn i kveld når jeg kommer hjem=) blir spennede å høre=))

Skrevet

Okey:)

Kult;)

Ha en fin dag på jobb!

Klem

Skrevet

sånn da er jeg hjemme fra jobb=)

Hvordan har du følt deg i dag???

noen flere tegn???

Skrevet

Begynte å blø i dag,så jeg må si det var en skikkelig nedtur:(

Skrevet

Neeeeeeeeei!!!!! Så dum kropp du har da:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...