Gå til innhold

vondt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir gal snart..ringt føden tre ganger i dag og får samme svar..voksesmerter..men jeg klarer ikke å la d være...er det slik at man får menssmerter i ryggen når man har voksesmerter da? Har d konstant..hele dagen...hadd d siden igår natt nå...er vondt..og ekkelt..føles som jeg knekker i to snart..noensom har d likedan? Er i min 27 uke nå..er litt tidlig hvis dette er rier synes jeg:S Men har ikke blødd noe og jeg kjenner spark ofte..men d er vondt å ligge og der vondt å stå og d er vondt å sitte..alt er vondt..ryggen er forferrdelig øm:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenlåsning? Kiropraktor?

Skrevet

Prøv å ring legevakta i stedet, jeg hadde det sånn som deg i uke27 og endte i prematurfødsel.

Sier ikke at det er det som kommer til å skje med deg, men min erfaring var at det var lettere å få time hos den lokale legevakta først!

Skrevet

Oki...trur ikke d er noe fødsel på gang da men..nå har jeg aldri født før så...men kjennes ut som en blanding av kynnere og bekkenløsningssmerter..Men fikk beskjed om at legevakta måtte jeg ikke ringe til...der fikk jeg ikke hjelpen jeg trengte...så ringer helelr føden som ejg ahr fått beskjed om..men de sier joingenting annet enn at d er vanlig med slike smerter..

Skrevet

klokka er jo snart 1 på natta så hva jeg skal gjøre for å bli beroliget nå aner jeg ikke..ingen som har hatt d slik da? hadde d vært rier hadd de vært værre og værre..og d er bare d samme ...hele tiden..

Skrevet

Jeg fikk beskjed at det mest sannsynlig var ligamentbåndene som strekte seg, altså voksesmerter.

Det kjentes ut som menssmerter, og de var konstante, de kom ikke som rier.

I tillegg begynner det sikkert å bli tyngre også nå, og naturlig at rygg og bekken får mer påkjenning enn før, selv om du ikke har bekkenløsning.

Har du det like vondt i morra bør du ringe lege eller jordmor, slik at de kan se på deg på dagen.

Det er ikke moro når man har vondt på kvelden og natta når ikke så mange er på jobb på sykehus og legevakt, og man føler at det blir litt dramatisk å reise på sykehuset, hvis du skjønner hva jeg mener?

Pga slike tanker blir man også mer stresset og kjenner ekstra godt på vondtene.

Men tror du noe er galt, så ring føden en 4gang og si at dette er ubehagelig for deg og du er redd.

Hvis du klarer det bør du legge deg, kjenn etter om alt er vanlig i magen ellers med liv.

Skrevet

Takk for svar! Ringte igjen jeg da..huff..føler emg helt hysterisk her...men ja fikk igrunn samme beskjed som du gav her...bare at de trudde jeg hardde masse kynnere..men jeg aner jo ikke hva d er..har jo aldri vært gravid før..huff..er ikke enkelt..er ikke så vondt at d kjennes som jeg skal føde helelr liksom..og d er vanlig sparking og slikt..er bare utrolig slitsomt og føle at d er noe hele tiden..og spesiellt nå på natta som du sier..føler d er ltit drama å ta atxi til sykehuset nå ja..håper da ikke d blir værre ivertfall..skal prøve og sove nå da.=)

Skrevet

Håper du får sove, og at det har roet seg til i morgen.

Hvile kan gjøre underverker det :)

Jeg måtte ta keisersnitt, så vet ikke hvordan det føles å føde vanlig, men jeg er rimelig sikker på at du hadde kjent om det var fødsel!

God natt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...