Gå til innhold

Når fikk dere positiv test??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble trolig befruktet 28 feb(vet dette for min mann kom hjem fra 1 mnd på sjøen,og jeg skulle ha mens 3 dager etter...full klaff!!),jeg har ikke fått mens,den bruker å være presis..oså har jeg hatt ømme bryst,trøtt å kvalm..men testene har vært negativ enda,har prøvd slike billig tester,skal prøve clear blue,kansi i helgen!! Men det jeg lurer på er når var det at dere fikk positiv test,og hvilken test??skal til syden lørdag,så da er det greit å vite det..ca 11 daga siden befruktelse,hvis jeg er gravid,men føle det på meg,har 2 barn fra før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du da skulle hatt mens tre dager etter sammleie om jeg ikke missforstår deg, så er du desverre langt unna el... siden den finner sted 14 dager etter sist mensturasjon... Dette er ikke for å være noe slem eller no:o) Bare skjønte ikke helt...

Men jeg testet postitiv CB digetal 1 dag før menstruasjon men testet SVAKT positivt på en billigtest kvelden før...

Håper det beste for deg og krysser fingrene :o)

Skrevet

Jeg testen positivt 2 dager før ikm, da på kveldsurin.

Skrevet

Jeg fikk ikke positiv test før etter 9 UKER !! mest sansynlig har jeg ikke hatt el....får se på UL når de kan gi meg en sikker termin!

skriver du feil når du skrev 3 dager etter befruktning? Vanligvis er jo el 14 dager før IKM !! og det er 12 dager siden du hadde sex i dag...evt kan du produsere hcg sent og da vil ikke testen bli så fort positiv...

ønsker deg uansett lykke til =)

Skrevet

ja det er litt rart,vet jeg også at el e 14 etter mens....men det ha måtta skjedd et under...1 mnd uten sex!! en rakett baby!! nei jeg vet ikke,skal ta en test i mårgen før vi drar te syden,så får jeg ta med en test... jeg har jo alle symptomer,kjenner de igjen fra mine 2 tidligere svangerskap, også bruker mens å være presis til meg!!! RART!!

Skrevet

mye kan skje =)) Har 2 venninner som ble gravide siste dag i menstrasjonen ; ) De måtte ha sex da for mennene jobber også på havet og er borte 1 mnd i slengen : D så dermed vet de at det var da de ble gravide.

Hvis du itilegg har vært gravid 2 ganger før så kjenner du nok din egen kropp rimelig godt!! Får bare teste flere ganger =) Lykke til

Skrevet

Kan godt være at det er for tidlig å få positiv test da vis det ikke er lengre siden befruktning! Du får helt sikkert positiv test snart vis det er så lenge siden du skulle hatt mensen og du pleier å være presis.

Lykke til:)

Skrevet

Tolv dager etter befruktning. Stripstest av billigste slag slo så vidt ut på morgenen, positiv CB digital om kvelden.

Høres ut som du, dersom du er gravid, har hatt forsinket eggløsning eller noe, og dermed også ville fått mensen senere. Å bli gravid tre dager før man faktisk ville fått mensen skal vel være omtrent fysisk umulig.

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte 40 grav.tester (ekstra følsomme) på www.babytime.se. Kjempebillige og de funker:) 200,-

Jeg testa svak pos 4 dager før forventa mens. Visste eksakt når jeg hadde eggløsning pga eggløsn.tester fra samme sted. 12 dager etter sist mens. Var seff usikker, men tok test hver dag frem til jeg fikk bekreftelse hos legen uken etter. Alle var like svake. Forrige gangen jeg var gravid var den like svak selvom jeg da fant det ut i 9.uke.

Jeg er nå 6 uker på vei! johoo:))

Vi har forsøkt flere ganger og jeg har nesten hver mnd følt at jeg var gravid - fordi jeg ønsker så veldig. Ømme bryster, kvalm osv. Hodet jobber jo veldig så man kan jo på en måte få litt innbilt svangerskap:)

Håper du er gravid!

Lykke til!

Skrevet

hei tjorven-nr3 c",)

lurte bare litt på positiv test etter 9 uker.. Hadde du da TR under denne perioden slik at du ikke ante noe.. eller var det uendelig testing i 9 uker?

Lykke til alle sammenc",)

Skrevet

Hei a_m jeg har ikke hatt mensen siden 22.november. testet hver uke fra 24.12 men bare negative tester...helt til 23.1 I dag er det 7 uker siden jeg fikk positiv test faktisk =)) Så dermed aner jeg ikke når terminen blir...men tenker selv at jeg er 11 uker på vei....for man får positiv test etter 11-14 dager og så legger man på 14 dager hvis man regner ut fra siste mens...vet ikke om det blir rett....skal på UL 3.april så da vet vi mere- er skikkelig utålmodig på å få en dato!! =)) Men mitt 1.barn hadde jeg mensen de 3 første mnd så viste ikke terminen da heller før UL ; ) lurekropp jeg har skjønner du : ))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...