Gå til innhold

Duu Mom2Two - siden du er så Centradame....

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Var på Centra i går eller noe sånt, og merket med en gang da jeg kom ned den rulletrappen at det må ha vært et eller annet galt, hehe. Kjentes nesten som sånn type gass eller noe - klarte ikke å puste helt og tørrhostet masse. Var ikke den eneste heller, var noen andre i butikken som gjorde det samme (det begynte fra rulletrappen...) og ble bedre når man kom litt lenger inn i butikken. Så jeg begynte jo å lure veldig på hva i ALL verden det der var. Ble nesten litt redd... =p Har du opplevd det før? Eller vet hva det kan være?

Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det er fordi de driver og legger nytt gulv i garasjen. Det lukter veldig vondt, men er helt ufarlig. Vi har oppslag i garasjen om dette (vi har jo samme garasje, bare annen innkjørsel).

Alt jeg vet;o)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Aaah, da skjønner jeg. Luktet ikke så mye, eller jeg innbilte meg at det luktet gass, men det var bare så vanskelig å puste... =P Så jeg blir jo bare veldig mistenksom... Men greit å vite;D

Skrevet

Det har til tider vært veldig ubehagelig lukt, så jeg skjønner at du reagerer, spesielt siden du er gravid. Det er greiere når man vet det ikke er skadelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...