Gjest Siklerotte Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Var på Centra i går eller noe sånt, og merket med en gang da jeg kom ned den rulletrappen at det må ha vært et eller annet galt, hehe. Kjentes nesten som sånn type gass eller noe - klarte ikke å puste helt og tørrhostet masse. Var ikke den eneste heller, var noen andre i butikken som gjorde det samme (det begynte fra rulletrappen...) og ble bedre når man kom litt lenger inn i butikken. Så jeg begynte jo å lure veldig på hva i ALL verden det der var. Ble nesten litt redd... =p Har du opplevd det før? Eller vet hva det kan være? Hehe.
Mom2Two Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jepp, det er fordi de driver og legger nytt gulv i garasjen. Det lukter veldig vondt, men er helt ufarlig. Vi har oppslag i garasjen om dette (vi har jo samme garasje, bare annen innkjørsel). Alt jeg vet;o)
Gjest Siklerotte Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Aaah, da skjønner jeg. Luktet ikke så mye, eller jeg innbilte meg at det luktet gass, men det var bare så vanskelig å puste... =P Så jeg blir jo bare veldig mistenksom... Men greit å vite;D
Mom2Two Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Det har til tider vært veldig ubehagelig lukt, så jeg skjønner at du reagerer, spesielt siden du er gravid. Det er greiere når man vet det ikke er skadelig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå