lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Ser de er på sia her ang planfaddere tror jeg det var... Jeg tenker på vinsjan på kaia. Synes den sangen er så fin.
Korse76♥ Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Første blir Rai Rai.. Så Vinsjan på kaia, studietiden på Elverum, turen til Korfu i 96 og så Rompa Mi hehe Konsert som var stappfull første uka på høyskolen... party party (begynner å bli gammel jeg tror jeg...)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Minnes også best Vinsjan på kaia. Den er så fiiin den sangen. Har danset mange "klinedanser" til den sange. Sunget den i ikke edru tilstand. Ellers likte jeg godt rai rai, E6, rumpa mi og mange andre. Ble spilt mange DDE plater på fester før i tiden:)
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Bygdefester og grisefyll :-/ Har ikke vært på konsert med dem selv, men har mange venner som har fortalt om det (ihvertfall det de har husket fra kvelden ). Synes det er bra at noen står på sin egen stil og lager jordnær og ujålete musikk. Er ikke helt etter min smak forøvrig så jeg har ingen cd'er av dem.
Kulå Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Nå blir det liv RAI RAI! hehe, minner meg om skikkelig god festing fra mine yngre dager ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå