Gardinia Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Det er nå mest for moro skyld jeg drar. Litt avbrekk i hverdagen. Tenkte jeg skulle se etter gode ting de kanskje ikke har i Norge. Noen som vet om barnemat er verd å handle der? Mini er 5 mnd og skal jo snart begynne med mat. Jeg mener jeg hørte en gang at utvalget der var bedre enn her. Jeg skal kike etter spennende kakepynt og Ahlgrens Bilhjul og nye saftsmaker. Er det andre ting som er verd å få med seg fra søta bror?
vildejenta Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Kakepynt. Godteri. Brus. Vaskepulver. Kaffe. Kjøttvarer. Elektronikk/bilstereo. Kjøpesentrene har ofte endel butikker med klær, vesker,sko osv, litt annet utvalg enn her hjemme, og når kronekursen er så lav er jo klær billig der..
labine Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Vi pleier bestandig å kjøpe med masse kylling og andre kjøttvarer
stjertløvetann Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Vi pleier å hamstre pasta og pølser, nærmere bestemt fullkornspasta i lilla pakker (husker ikke navnet, men de er gode!), og chorizo-, bratwurst- og cabanos-pølser. Og gjerne etpar dunker rødvin også
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 KJøtt, Pasta, Godis, Røyk?, Alkohol syns jeg ikke er så mye billigere. Brødvarer er også billigere, som polarbrød ol. Barnemat er ca samme pris
Carta Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Babyglass med sviskemos er myyye billigere hos söta bror. Det er også Nan (i allefall kartonger). De har velling fra Nestle der også, mini her eeelsker fortsatt den ferdige havrevellingen på kartong som er fra 6mnd! Ellers er det jo kjøtt og godis da. F.eks. Salami og spekeskinke fra Grillstad er mye billigere enn hjemme! Også frossenvarer som pommes noisettes, pommes frittes mm er jo mye billigere i de store forpakningene da.
Chiquita Bananas Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 Hel kylling er billigst på Maximat - den hvite pakken med litt blått og gult på. Babymat utvalget er mye bedre ja - flere retter enn her i Norge. Er billigere nå uansett pga krona, men er vel 1-2 kr billigere uansett mener jeg å ha sett. Bind er billigere - synes jeg å ha sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå