frk.Skog Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Nå hopper jeg over til 2. trimester! Gleder meg til å se at dere kommer etter:) Klem fra..
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 God tur! Håper vi sees om ca en måned
ormeynglet Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Lykke til videre! Jeg kommer etter på søndag:)
tjorven- nr 3 Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 God tur ; ) Vi kommer etter sakte men sikkert....jeg om 1 uke!! JIPPI!! Masse lykke til videre!
Veslemus Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Jeg kommer etter på madag =) Så vi sees snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå