twilla Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Ser at DNS i Bergen har satt opp "Himmelslottet", teater for barn fra 0-3 år. Var ikke klar over at det fantes teater beregnet på så små, så veldig nysgjerrig på hvordan dette er? Må de sitte stille en halvtime? (gulp) Noen som har vært på dette (eller noe lignende) og kan fortelle?
Gjest amandine Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 sukk.. skulle vært denne uken men lillebror ble syk.. Han er 6 mnd og vi skulle gått m venn på 10 mnd. Kjempemoro hadde det vært og absolutt å anbefale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå