Norwegian by injection Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Vi skal ha et lite middagsselskap (12-14stk.). Det er slik at ikke alle kjenner hverandre, men det er vel greit? Hva synes dere?
~sjiraff~ Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Selvfølgelig er det greit. Er det ikke bare hyggelig å treffe nye mennesker da? )
Gjest Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Jo, det er vel greit det? Hvis du tror du har venner som helst ikke vil treffe folk de ikke kjenner kan du bare si ifra om at det kommer "fremmede" så kan de takke nei hvis de synes det blir ubehagelig, eller?
erteposen + 4 Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Det er bare hyggelig. Jeg er litt pysete med å blande venner, men det røsker litt opp relasjoner og ikke minst samtaler. Vi var hos naboer på stor venne middag med bordkort (vi ble virkelig blandet og ingen par satt sammen) og under tallerkenen din fant du et hint eller spørsmål du stiller en person rundt bordet. Var vittig:)
Norwegian by injection Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2009 Tusen takk jenter....det var et morsomt tips erteposen! Jeg synes det er helt OK å blande jeg...vanlig i USA (der jeg kommer fra) men jeg synes Nordmenn er litt mere "firekant"....men det blåser jeg i nå, he he!
Linchen Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Klart du kan invitere venner som ikke kjenner hverandre! På den måten har vi fått nye venner også, - har begynt å være sammen med andre familier uten at de vi ble kjent gjennom er med (hm kronglete forklaring?). Husk - vi er voksne nå. Alle må kunne klare å ha en hyggelig kveld, selv om ikke alle i selskapet "faller i smak" .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå