får baby 2010 Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 alle symptomer på graviditet dvs kvalme, ømme bryst og murringer, men som likevel får neg på testen???? skulle hatt mensen i disse dager, har hatt to negative tester, men føler meg veldig gravid......huff..er vel bare pms......
flikkiflakkaflikkflakk Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jepp, det tror jeg vi er mange som kan nikke bekreftende til ;-D I hvert fall undertegnende! Kroppen er en luring som får hodet til å tro de merkeligste ting, for eksempel at den er gravid. Haha! Jeg har også verdens mest tydelige symptom, mensmurringer, har hatt det i en uke nå. Og selvfølgelig har jeg håpet. Likevel er jo sannsynligheten størst for at tr kommer i løpet av helga. Og da lurer jeg jo på hvorfor jeg har hatt murringer halvannen uke i sterkk før mens, når jeg aldri pleier å kjenne noe før dagen før tr kommer. Spennende dager! Keep us posted, "babynovember" , og lykke til videre!
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Eg har alle symptomer..men negative tester....negativ test sist nesten tre uker ette ikm... NOT GØY!!! Aaaargh!! Teste på nytt i mårra...ei uke siden sist test...sukk...
får baby 2010 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 huff ikke kjekt nei..tanta har ennå ikke kommet men jeg gidder ikke teste mer...blir bare lei mg når den blir negativ viss ikke tanta kommer denne helga får jeg heller teste til uka. lykke til! skal si fra hvordan det går
får baby 2010 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 si fra hvordan det går dere også da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå