*toppris* Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 popper jo i ett sett over alt!!! er sp dritt lei nå! var IKKE slik med nr 1 i det heletatt!!!! måtte bare få det ut;) flere med samme prob?
Bråksilla og lille pille Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 signerer deg på den gitt... ser ut som en pizza i trynet!!! Skikkelig iriterende.. Har prøvd alt uten hjelp:(
Staark Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Her er de mest på brystet og på ryggen. I ansiktet bruker jeg basiron, så der holder de seg borte. Har begynt å ta litt solarium for å tørke ut de på kroppen, det hjelper litt. (Gjør det slik jeg tør å gå med singlet i sommer. Føler meg utrolig ekkel med de ekle hormon-prikkene. Usj! )
*toppris* Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2009 kan den basiron brukes på brystet og ryggen også? hm.... kanskje jeg skal prøve den da hvis den funker i ansiktet... er der det er mest plagsomt:( sol ja, har ikk etenkt på det! tok endel før.... ta litt nå også da;)
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Dette høres kanskje litt sykt ut, men jeg skal fortelle dere en hemmelighet... Jeg har prøvd ALLE slags renseprodukter og masker uten hell.. nesten så det blit værre av å vaskes morgen iog kveld.. Så her en dag stod jeg ved kjøkkenvasken og vaska noe ekkelt hardt fett fra ei panne, og det slo meg en bizarr tanke!.... Zalo kan sikkert fjerne fett/voks/talg fra ansiktet også? Så smarte meg har nå vaska meg 1-2 ganger om dagen med en vaskeklut m zalovann, og har jaggu ikke hatt bedre hud hele svangerskapet :)
2prinsesserogbim Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Så bra, kanskje vi alle skal begynne å vaske oss med zalo:) Er masse plaget med kviser eg også, hadde tilogmed ein bakpå leggen.. Herregud så teit.. Hadde ikkje dette problemet med første i det heile tatt
Staark Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Zalo? Det hadde jeg aldri tenkt på. (Kommer sikkert til å prøve det om jeg blir desperat nok ) Jeg renser ansiktet mitt bare med varmt vann, slik det blir dampet hver kveld på en måte. Så bruker jeg en god fuktighetskrem, og så smører jeg utover litt basiron på de verste plassene. Jeg har ikke brukt basiron på brystet, men det er pga jeg er litt redd for huden der pga den er så skjør. Derfor bruker jeg solarium istedet. (Vanligvis bruker jeg solfaktor 25 på brystet og i ansiktet for å hindre rynker....men akkurat nå så er jeg i en periode hvor jeg føler meg så uvel i en vanlig v-topp, så da driter jeg litt i det) Tror ikke jeg ville brukt basiron på ryggen. Hvis du får kremen på tekstiler så blir det fort flekk, den avfarger stoffer. (Også en av grunnene til at jeg bruker den kun i ansiktet, pga det har jeg kontroll over om natten slik jeg unngår flekker på sengeklær, håndklær etc Jeg lar basironen tørke mens jeg pusser tenner, og skyller vaskekluten/håndkleet som jeg bruker i ansiktet veldig godt etter å ha vært i kontakt med basiron,)
AdrenaLine Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Hehe, vi helte zalo i boblebadet på en hyttetur en gang og jeg merket det samme - kjempefin hud i flere dager etterpå. Boblebadet var det nok verre med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå