Gå til innhold

Magebelte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring fra tidligere med å bruke magebelte?

Hvor har dere i tilfelle kjøpt dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

magebelte til hva?

Skrevet

mener du belte til bilden eller slik pyntemagebelte til klær man har over magen?

ang belte så sier naaf at det er ingen bevist hensikt ved å bruke det osv... her skal jeg ikke kjøpe ivertfall.. unødvendig pengebruk for min del... men vet om flere som syns det er mer behagelig enn å bruke vanlig bilbelte...

Skrevet

Om det er magebelte til bil, så brukte jeg det sist, og jeg fikk bruk for det også da jeg krasjet med bilen min. Hva testene sier vet jeg ingenting om, men jeg syntes det var veldig godt med slikt bilbelte. Jeg lånte belte, men vet at de selger belte på småtroll (her i byen i hvertfall), også kanskje biltilsynet kan hjelpe deg om du er intressert?

Skrevet

Skjønner at jeg har uttrykt meg utydelig da jeg skrev innlegget.

Jeg mente et slikt magebelte som muligens er til pynt, men som jeg også har hørt hjelper å holde magen og holdning oppe når man blir større...

Er det noen som har erfaring med dette? Er det noen som har kjøpt et, og i tilfelle, hvor er det lurt å kjøpe slikt?

Angående slikt bilmagebelte så har jeg det fra forrige svangerskap og når magen bllir litt større kommer jeg til å bruke det igjen. Husker at jeg følte at det var mer komfortabelt, samt at det føltes tryggere, med et slikt bele sist jeg var svanger.

Skrevet

hei, jeg skjønte hva du mente for jeg lure akkurat på det samme :P men jeg veit hvor man kan få de kjøpt da.. i kr.sund selger de den på baby comfort. men det er ikke sånn pynte belte men ligner mer på lingeri og skal brukes under klær. men veit ikke om det funker og har ikke erfaring med det heller..

noen andre som har?

Skrevet

äha, magebelte som accessories ja:) ellos.no og hm.no fx... der er de rimelige også... men tror ikke de har noen effekt annet enn at de er til pynt og at man da kan bruke sine vanlige klær selv om de er blitt korte, pga da skjuler magebeltet glippen og magen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...