Gå til innhold

Da er jeg tilbake igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter noen ukers opphold på 1.tri. Oppdaget blighted ovum på fredag, uke 8+5. Mislykket Cytotec-behandling på mandag. Utskrapning i dag. Så da går jeg på med forholdsvis godt mot igjen! Må vel riktignok vente noen dager før selve prøvingen starter igjen, men.. Vet ihvertfall at vi kan få det til da. Håper bare ikke det blir altfor lenge å vente før spira sitter igjen..

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff - så trist og leit at du måtte oppleve dette, jeg har selv akkurat opplevd noe av det samme.

Ble oppdaget MA/BO for akkurat 1 uke siden i dag - måtte til utskraping på lørdag, var da akkurat 12 uker på vei. Tvillingene døde i uke 6 (ut fra målingene), men kroppen ble lurt i en BO helt frem til uke 11 - spydde faktisk helt frem til utskraping - at ikke kroppen fattet at noe var galt - det skjønner jeg ikke!!!

Fostersekkene, livmor og morkake hadde vokst som normalt med to døde embryoer - det er helt sykt!!!

Men, vi er klare å begynne prøvingen med en gang - jeg er fast bestemt på at en 2009 baby det skal vi ha =) Siste sjanse nå... ellers blir det 2010 baby - så vi krysser alt vi har, unntatt beina, hehe - og satser på vi blir fort gravide igjen!!!

Ønsker deg lykke, lykke til =)

Håper at det går bra med deg...

Jeg sliter fortsatt med litt grining (hormoner og sorg over å ha mistet) 5 dager etter utskraping, noe kvalm og fortsatt bekkenløsning - det går vel snart over...

Klems

Skrevet

Føler meg så snytt over å ha vært så dårlig hele tiden jeg og.. Har blitt bedre fra mandag til i dag.. Det meste har gått fort vekk, men vet ikke om det er psyken som har tatt over litt og bare bestemt at jeg skal være bra.. hvis du skjønner. Etter utskrapning i går, så har jeg det ihvertfall veldig bra, utrolig nok. Føler meg nesten ikke deppa lenger heller, og det er jeg veldig glad for.

Har fulgt med på deg og siste uke.. Håper du kommer deg igjen fort og at hormonene slipper taket snart.

Jeg krysser fingrene hardt for at vi skal rekke desember!!

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...