Gå til innhold

Mamma'n til Marcus=) (nicket) Ang de skoene fra Bianco

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var og kjøpte de rose pumpsene i dag, i kremfarge, de er kjempefine:) En bittelitt annerledes nyanse enn kjolen min, men det passer kjempe bra, hipp hurra. Syns de er ganske greie å ha på, men må nok gå dem inn hjemme endel for å ha de myke til bryllupet;)

En bemerkning, hvis du kjøper dem, sjekk ut hvordan stoffet er limt, oppdaget at litt av stoffet er limt litt bulkete nede ved sålen, ikke noe stort, men er litt opptatt av detaljer, så jeg skal bytte dem i morgen tenker jeg.

Vi var og kjøpte dressen til sambo også, han ønsket seg en enkel svart dress, ikke smoking. Fant en på MPH på Byporten til bare 1500kr!!!! Og den passet perfekt. De har masse forskjellige fine dresser der, så lite tips. De hadde smoking også:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei NormaJean =D

Gratulerer!

Er så spente på de skoa. Takk for tipset. Jeg er også veldig opptatt av detaljer!!! Alt må være så bra som mulig!

Mannen min kjøpte svart dress i fjor. Sanddress til 5000.- Vi er enige om at vi ikke finner finere dress enn det han har. Så den skal han ha på seg. Har kjøpt vest og kalvekryss, mangler bare skjorta og mansjettene =)

Skrevet

ja, jeg kan irritere meg grønn hvis ting ikke er riktig. Så små detaljer skal justeres og fikses;)

vi leter fortsatt etter skjorte, sambo har et veldig spesifikk ønske om en spesiellt type skjorte, slik 50 talls som har ekstra fester i kragen, slik at de festes fast i skjorten.... hm dårlig forklart, hehe.... så vi leter aktivt.

Mansjetter mangler vi også, men han vil igjen ha noen helt spesielle, så han får lete videre selv;)

jeg har kjøpt altfor stor kjole ved en feiltagelse, så jeg må finne noen som kan sy den inn uten å ruinere meg, huff, er redd det kan bli dyrt:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...