ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 ble plutselig så jeg venter nummer to, tenkte egentlig vente litt med det, men ikke alltid man kan planlegge da har fra før av ei jente på fem år. vært moro å høre om det er flere 87ere som venter barn nummer to allerede
Marianne87 Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er 87 mod og venter barn nr 2 i juli Har en sønn på 17 måneder fra før Føler meg veeeeldig ung til å snart ha 2 barn, men jeg angrer ikke et sekund på valgene jeg har tatt Begge var planlagt her da
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 min første var planlagt her, men denne var så langt i fra planlagt som mulig. men angrer ikke et sek jeg eller på at jeg har tatt de valg jeg har tatt , kjenner baby i magen spreller og styrer på og er så stolt:) mange fordeler med å være ung, men kan til tider føles litt ensomt
Øyboeren med to små <3 Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 jeg gjør har ei jente som blir 2 i juni, og venter en liten gutt i begynnelsen av september når har du termin da?
MaMmAnÅtiLtO Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Jeg venter nr to til juli! Har en gutt fra før på 19 mnd:) Laaangt ifra planlagt og tok tid før jeg vendte meg til det. Men er kjempe glad for det nå! Blir en av hver her:) Hvor er dere fra da? Jeg er fra Bergen:)
Marianne87 Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 ja kjenner til den følelsen. Er ikke mange av vennenene mine, hvertfall de aller nærmeste som har barn enda.. Men en blir jo kjent med andre da Greit å ha energien til det, eneste jeg kanskje angrer litt på er at vi ikke hadde mer stabil økonomi når jeg valgte å få nr 2... Altså vi har helt grei økonomi, men er jo unge enda, og da skal en jo ha hus, bil, og alt annet som følger med:p Men men jeg elsker rollen som mor
Marianne87 Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Jeg er fra Moss, i Østfold... Vi får også jente nå og har gutt fra før Har termin i midten av juli og det blir ca 21 måneder mellom de
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 12. mars 2009 #9 Skrevet 12. mars 2009 Jeg er også 87 modell som venter nr 2! Har termin 24 april med en liten jente, og har en gutt fra før som er 13 mnd nå! kjempe kjekt! er fra sotra utenfor Bergen:)
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 12. mars 2009 #10 Skrevet 12. mars 2009 jeg og! har en jente på 2 fra før av og har termin med nr 2 i september. blir spennende. jeg bor i oslo:)
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. mars 2009 var jo mange her jo fint å se at jeg ikke er den eneste som venter nr 2. jeg har termin 6.sept.
PinkeyWinkey-FØDEKLAR<3 Skrevet 13. mars 2009 #12 Skrevet 13. mars 2009 Jeg er 88-mod jeg da.. hehe, men venter nr 2, 4 sept. Har ei uplanlagt jente på 2 år.. men denne graviditeten var planlagt
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 14. mars 2009 #13 Skrevet 14. mars 2009 vi venter nr 2:) har en frøken 14mnd og venter en liten gutt i juni:) blir vel 17-18 mnd mellom dem:) er født i 87.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå