Gå til innhold

noen 87-mod som venter nummer to ?=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

ble plutselig så jeg venter nummer to, tenkte egentlig vente litt med det, men ikke alltid man kan planlegge da ;) har fra før av ei jente på fem år. vært moro å høre om det er flere 87ere som venter barn nummer to allerede :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 87 mod og venter barn nr 2 i juli :) Har en sønn på 17 måneder fra før ;)

Føler meg veeeeldig ung til å snart ha 2 barn, men jeg angrer ikke et sekund på valgene jeg har tatt :) Begge var planlagt her da :)

Skrevet

min første var planlagt her, men denne var så langt i fra planlagt som mulig. men angrer ikke et sek jeg eller på at jeg har tatt de valg jeg har tatt , kjenner baby i magen spreller og styrer på og er så stolt:) mange fordeler med å være ung, men kan til tider føles litt ensomt ;)

Skrevet

jeg gjør :) har ei jente som blir 2 i juni, og venter en liten gutt i begynnelsen av september :) når har du termin da?

Skrevet

Jeg venter nr to til juli! Har en gutt fra før på 19 mnd:) Laaangt ifra planlagt og tok tid før jeg vendte meg til det. Men er kjempe glad for det nå! Blir en av hver her:) Hvor er dere fra da? Jeg er fra Bergen:)

Skrevet

ja kjenner til den følelsen. Er ikke mange av vennenene mine, hvertfall de aller nærmeste som har barn enda.. Men en blir jo kjent med andre da ;)

Greit å ha energien til det, eneste jeg kanskje angrer litt på er at vi ikke hadde mer stabil økonomi når jeg valgte å få nr 2... Altså vi har helt grei økonomi, men er jo unge enda, og da skal en jo ha hus, bil, og alt annet som følger med:p

Men men jeg elsker rollen som mor :)

Skrevet

Jeg er fra Moss, i Østfold... Vi får også jente nå og har gutt fra før :) Har termin i midten av juli og det blir ca 21 måneder mellom de :)

Skrevet

er fra mosjøen :)

Skrevet

Jeg er også 87 modell som venter nr 2!:) Har termin 24 april med en liten jente, og har en gutt fra før som er 13 mnd nå! kjempe kjekt! er fra sotra utenfor Bergen:)

Skrevet

jeg og! har en jente på 2 fra før av og har termin med nr 2 i september. blir spennende. jeg bor i oslo:)

Skrevet

var jo mange her jo :) fint å se at jeg ikke er den eneste som venter nr 2. jeg har termin 6.sept.

Skrevet

Jeg er 88-mod jeg da.. hehe, men venter nr 2, 4 sept.

Har ei uplanlagt jente på 2 år.. men denne graviditeten var planlagt :)

Skrevet

vi venter nr 2:) har en frøken 14mnd og venter en liten gutt i juni:) blir vel 17-18 mnd mellom dem:) er født i 87.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...