Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke skirke høyest for hadde termin igår! Men venter spent på fremgang her for det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg er en av de som hadde termin i går også. Har ikke vært noe aktiv her inne, men har fulgt med hele veien.

Her har det skjedd fint lite, men kjenner litt tak i rygg og litt i magen nå på kvelden. Håper det er en begynnelse på noe, for gleder meg til nurket kommer.

Hvordan går det med deg da, kei29 med nr 2? Kjenner du antydninger til noe? Ser at du er andregangs du også. Blir spennende dette her:-)

Skrevet

Er her fortsatt jeg, 7 dager over termin.

Var sikker på at noe skulle skje i helgen, men den gang ei.

Er moden med 2 cm åpning og slimproppen har gått, men skjer ikke noe.

Skrevet

-10 dager....arrrgh..........fått time til overtidskontroll til mandag, men håper virkelig det skjer noe før den tid!!!

Det merkes både psykisk og fysisk når det går så langt over, og humøret er mildt sagt ustabilt.... sliten nå!

Skrevet

Weeeee.... vannet mitt har begynt å gå.

Kommer i små splasher når jeg beveger på meg, akkutar som sist gang.

Har fått time til kontroll på sykehuset kl 9.30.

Har ingen rier ennå, men de kom ikke før etter et døgn sist.

Får ekstra oppfølging nå med tanke på hvordan ting utviklet seg sist gang.

Skrevet

kanINA *- 7 dager*

ENDELIG!!! Masse lykke til!!!!

Skrevet

LucyQ:

Hei hei!

Har du fortsatt tak i?Krysser for deg! Har sterke menssmerter og litt svie nedentil og øm korsrygg her..men det har jeg hatt en stund nå føler jeg..

Vanskelig å tolke om det er starten på noe eller ikke synes jeg! Du har også barn fra før? Har ei på 8 år som venter spent på å bli storesøster:) Venter en jente til her! Vet du hva du får?

Gleder meg til å føde på nye sykehuset(Ahus) Håper det ikke for lenge til!

Skrevet

Snuppa27 venter nr 3 i mars:) :

10 dager over ja! stakkar...kan ikke tenke meg åssen du har det..skjønner ikke at de lar noen gå så lenge før de setter igang!!!

Håper virkelig det skjer noe hos deg rundt hjørenet!! MÅ holde oss oppdatert!!

klem

Skrevet

kei29 med nr 2

Heisann!

Nei her ga takene seg etter at jeg la meg i går. Tror nok bare at det er livmoren som forbereder/øver seg på den store jobben. Sterke menssmerter og øm korsrygg hadde jeg ved forrige fødsel. Men er helt enig med deg, er ikke lett å tolke om det er begynnelse på noe. Ved forrige svangerskap gikk jeg med maserier i ca en uke. Kun om natten. Det var helt forferdelig, fordi man ble helt utslitt, og man visste jo ikke når det kunne være i gang. Men jeg kjente det da på at smertene etterhvert økte og gikk i en slags intervall. Jeg vet nå at det kan umulig være noe fødsel på gang her ennå, må vente til det skjer noe mer regelmessig. Gikk faktisk 11 dager over forrige gang.

Vi får bare krysse fingrene for hverandre om at babyene kommer snart=)

Jeg har en jente på syv år som også venter spent på å bli storesøster. Uutholdelig venting for henne nå. Venter også en jente her. Blir spennende , og gøy å følge med hva som skjer med andre som er kommet like langt i svangerskapet. Masse lykke til, vi får holde hverandre oppdatert:-)

Skrevet

Kei29: Gikk så langt over sist også, så jeg var jo på en måte forberedt. Alikevell begynner det å bli forferdelig tungt nå.. Hadde jo et liiite håp om å slippe og gå SÅ lenge over denne gangen...

Skal si fra om det skjer noe, det bør jo ikke være så lenge til, hun kom dagen før overtidskontrollen sist. (2 år siden)

Ellers øsnker jeg deg og alle dere andre her også masse lykke til, følger med på siden her etter spennende oppdateringer fra dere:-)

Fødestøvklemmer+fingre og tær på kryss og tvers herfra, satser på det får fortgang i sakene;-)

Skrevet

Her blir det mest sannsynlig fødsel til natten.

Skal settes i gang i kveld kl 20.00:)

Skrevet

Blir satt igang i morra tidlig. :) Jippi!!!! Er 11 dager på overtid i dag. Gleder meg hemningsløst. Er sliten nå.

Skrevet

Lykke til til dere begge to som blir igangsatt:)

Om ikke lenge kommer nurkene.....åååå jeg gleder meg til å bli ferdig:)

Skrevet

*sukk* dag 3 på overtid...er vel ikke lov til å klage ennå men...

ikke noe nytt på dere andre?

Skrevet

4 dager over her..og merker kun litt ømhet nedentil ellers ingenting...

Håper jeg slipper og bli satt i gang bare så er jeg fornøyd :)

LYKKE TIL alle sammen :)

Skrevet

Elin1980

tenker det samme som deg men prøver å forberede meg på det verste og håpe på det beste:)

Får satste på at nurkene våre viser seg snart!vet du hva du får?

Våknet opp til oppkast og løs mage(har hatt litt dårlig mage 4 dager) så spent på om det betyr fødsel rundt hjørnet,Murringer/sterke menssmerter har jeg hatt de 2 siste dagene nå!!så krysser:)

Masse lykke til :)

Skrevet

Hei alle andre i "samme båt"!

Jeg er -7 i dag og formen er altfor fin... Har hatt 3 dager med tette rier over 6-7 timer men så stoppa det. Det er ei uke siden siste gang nå.. Æsj! Har ikke kontakt med jordmor eller lege (har ikke fastlege, det er ingen som har "plass" på lista si) så eg tenker jeg skal mote meg opp til å ringe føden etterpå. Jeg er så altfor lite flink til å "presse på" og så sitter jeg heller hjemme og er litt redd og usikker...

Håper det skjer noe for oss alle her inne nå, det synes jeg vi fortjener! :)

Lykke til!

Skrevet

-11 idag......har bare lyst å sette meg ned å grine:( Er så sliten nå, og masse vondt. Overtidskontroll til mandag men alikevell...det hjelper så lite å tenke på akkurat nå:(

Skrevet

snuppa27 venter nr3 i mars:

uff..kan ikke tenke meg åssen du har det nå! jeg sliter nå med mine - 3 dager..

Håper helgen går fort for deg!!

Men mest at du føder i helgen!!!!

klem

Skrevet

andre som skal føde på Ahus da?

Skrevet

At det er stille på dere kan jo være et godt tegn:)

våkner opp med voldsomme menssmerter hver morgen men lite annet utover det..Er nå på - 4 dager og har menstermin i dag...

Krysser for at de som ikke har født at det kommer baby i helga!!

Skrevet

Her skjer det hvertfall nothing- 4 dager på overtid!

Lykke til dere andre:)

Skrevet

Håper ikke dette er nok en falsk alarm..strammer seg mot symfysen og har fortsatt menssmerter(noe som pleier å avta etter 4 timer)

kjennes ut som hode er mye lenger ned enn til vanlig,selv om jeg går med konstant nedpress..

Venter håpfullt på riene her!!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...