Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...finnes ikke et fnugg underholdningverdi overhode...et langt, trist og heller pinlig gjesp hele møkka.

Jeg er drittsur for at The Mentalist er tatt av for dette oppgulpet av "tv-underholdning"... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

savner også the mentalist, men sitter nå her å glor alikevel.

litt moro er det. noen er dummere enn andre.

Skrevet

JEg får lit vondt av Rune jeg...

(kjenner ham fra før da, men ikke henne...)

Skrevet

Huff, det er jo rett å slett patetisk....

Skrevet

jeg også...furtende...av mangel på underholdning. Hadde Rufus vært litt mer våken så hadde jeg heller tatt han med ut å lufta oss en tur...men...vesle vofsen ligger i nærmest koma i fanget mitt å småsnorker..

Vi får vel snart tasse opp å legge oss...når jeg har sjekka "pasienten" som er nyoperert og gretten ( Molly the cat). Ryggen er ødelagt etter en natt på sofan for å passe groggy kattekrek med "lampeskjerm"...

Skrevet

oi oi oi. han er sikkelig tøffel da, og hun er ei bitch uten like virker det som. Eller så spiller hun bare slik. Gud jeg lo i går når hun lå å grein i senga og var sur på han uten å ha noen grunn.. :ler:

Skrevet

Jeg får ikke med meg en dritt jeg, hjernen nekter å ta i mot...

Skrevet

MØL?? Dette er jo av høy klasse!! Ypperste kvalitet=)

Skrevet

Haha!

Henger meg på cherry coke her =)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg gjorde et forsøk på å se nå siden "alle" snakker om det, men jeg forstår ingenting. Bare en haug med svada for meg ihvertfall...

Jaja, det er vel underholdningsverdi som jeg ikke ser da, siden det går hele tiden...

Skrevet

Sauen: Jeg prøvde virkelig å henge med og finne underholdningsverdien, men som du sier, en haug med svada

Skrevet

hehe..jeg tenkte det at jeg skulle prøve å se på det her,siden "alle"snakker om det.

men tror jeg så på det i 10 min så var access boka mye mere artig,og det skal mye til, for access er direkte kjedelig...hehe..

men må lese litt da, så jeg ikke står helt fast på kurset, må bli ferdig også.

skjønner ikke noen ting av programmet jeg,men det som går nå er ikke noe særlig bedre da, så tror det er senga her nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...