Gå til innhold

Gårsdagens kupp på ebay ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og prisen var latterlige tre hundre kroner... ;D

Skrevet

300 for alle sammen ja =) Gratis frakt. =) De ble sendt idag, så nu er det bare å smøre seg med tålmodighet =D

Skrevet

Hehe, ja det er ofte på portoen de tjener inn igjen..

Kjøpte meg brudekjole, skreddersydd etter mine mål, fra Kina. Betalte 9,50 for kjolen, og nesten åtte hundre i frakt... Hehe... ;P

Skrevet

Hehehe ;)

Skrevet

(Men jeg var klar over at portoen var så høy da.. ;) Tenkte bare "Fader heller, kjole til 9,50? Da tåler jeg å betale såpass i porto ;)

Skrevet

HOST, atte det var sa du?

Anledning bryllupsnatten, eller?

Skrevet

Ja sant! Hvis du leser på innlegget før (tror jeg) det innlegget om korsetter på bloggen, så ser du det jeg har handlet til bryllupet, og den sinnsyke prisen jeg har betalt.. ;)

Skrevet

Hehehe, jada. Vi sier det sånn... ;)

Skrevet

Tipper det er èn FORNØYD hønki.. ho ho

Skrevet

For de pengene hadde jeg kanskje fått en brudekjole her i Norge... Hehe. *lykkelig over å ha spart så masse*

Håper bare alt står til forventningene nu da, og at det ikke er noe dritt.. =P

Skrevet

Hehehe, kommentaren hans da jeg viste de til han; (Fortalte han først at de kunne brukes som en "vanlig" topp, og at jeg skulle bruke de når jeg skulle ut på byen... Bare for å se reaksjonen.. Hehehe)

"Ka faaan?!?! Skal ikke bruke det på BYEN vel?!?! NAj, det får du ikke lov til! Kun for mine øyne de klærne der gitt... Høhøhøhø"

;)

Skrevet

God damn! Kinky! Trodde nesten ikke det var noen som stilte opp i slikt på hjemmebane jeg... Skjønner jeg har litt å lære;) Stakkars mannen min. Må nok ta til takke med en kjedeligere utgave av undertøysskuff enn din:-)

Skrevet

Duuuua.... Det der er jo ikke kinky?? =O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...