Gå til innhold

Blir ikkje kvitt følelsen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...av at eg e gravid...eller har blitt det nå da..alt ette som....

Ingen mens...puppene har vokst og er av og på ømme (av og på e litt rart siden eg faktisk pleie å ha vondere og vondere fram te tr!!!), fremdeles vondt og "kramper" i magen te tross for at eg har tatt UVI kur. Smaksløkene mine har forandra seg noe voldsomt (det kan jo vær innbilning da) fordøyelsen e heilt herpa..treg men løs mage...vær sånn lenge nå. Og vanvittig trøtt og sliten! MÅÅÅ bare sove plutselig. MEN! Har jo testa negativt...sist va for ei uke siden hos lege..og da var eg jo nesten 3 uker over ikm (2 uker og 5 dager)...så...men...baaah...stress....ska teste på nytt i mårra når eg komme hjem.

*stresssssaaa*

Pappen min ligge på Haukeland nå og ska hjerteopereres i mårra....sukk...e litt stress det og kan du sei.. Hadde liksom nok å tenke på fra før av da!!! Heldigvis rutineoperasjon så...tar det på ein måte med knusende ro....så sitte her med laptopen min på sykehus hotellet og kula'n med mammen min og broren min..

*syte*klage*stakkars*meg*

Sånn...nåå må det vel går litt bedre vel...stakkars dåkker...hehe. Må lesa detta galskapen min (stor fare for galskap isteden for graviditet :P )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tröste tröste klem fra sverige (",)

her var det mye i ditt liv ja...

håper og krysser fingre for deg og graviditeten og lykke til med din kjäre pappa i morgen(",)

stor og varm klem til deg i allefall(",)

skal tenke på deg jeg ....

Skrevet

Takke for klem og tanker :) Hjelpe faktisk litt å få litt sympati her inne..hehe

Men glømte kanskje det mest synlige symptomet eg har da! Kviiseeer!! Kanskje eg har ei og annen sånn innimellom men nå har eg fulle pannen og haka... og litt på brystet...meg!! Ikkje har eg endra kosthold noe særlig eller noen ting sånt...hadde eg kasta meg i smågodt posen heile tia sko eg skjønt det, men spise nesten ingenting sånt lenger! Æssj...driiit..møkk.....tenk om eg eeee graviiid?!?! Vil...eg vil..sukk.drømte om positiv test i natt og greier....***sukk***

Skrevet

Hei Drømme!

Vi sliter jo med det samme for tida, verken mens eller positiv test! Jeg har 2 uker over IKM nå og har i grunn gitt opp alle de symptomene jeg trodde jeg hadde.....men da lurer jeg jo veldig på hvor mensen har blitt av! Altid vært regelmessig så syns dette er litt rart. Ser du har vært hos legen, hva slags forklaring hadde han på det? Og hva anbefalte han deg å gjøre fremover hvis mensen ikke kommer? Begynner å vurdere å dra til legen selv, for blir jo litt bekymra.......

Skrevet

hei drömme(",)

hvordan har det gått med pappan din i dag...

tenker på deg..

glemte og skrive til deg i går at jeg sitter her med samme symtomer som deg,men er vant til at ikke tester slår ut på lenge enda.. mine andre graviditeter har slått ut i mnd 2 og 3..kjiipt å ha bekkenlösning för man får svar på testen...

jeg er en person som tydelig ikke skuiller ut disse berömte stoffene som en grav tast vil ha...

så nå har legene gitt opp og tar heller blodpröve på meg ... mye bedre og sikkrere...

jeg orker ikke teste om jeg er gravid for jeg vil ikke bli skuffet og har vel på min måte heller kommet frem til hender det så hender det.. å det er mye annet dritt etter jeg mistet i oktober... å er vel redd for ett nytt skal gå galt ozo...

nå har jeg de siste dagene hoppet ut av bh og har nå fire pupper i alle bh er jeg har ...hihihi

å det er ikke lett og finne bh i 75 f ..så nå vet jeg ikke hva jeg skal oppi... blir vel enda mere kaos ..hihihi

ei venninne av meg påstår at jeg er gravid etter hun så brystene mine her om dagen....de ser ut som ballonger som er spreng ferdig og blodårene ligger utenpå huden liksom???....

så her har du meg i ett nötte skall... hihihi

har mange andre symtomer ozo... men pröver og ikke tenke på det....

i natt fikk jeg 1,5 times sövn pga bryst värk...

tror du jeg blir gal snart el????

kan tro jeg var glad i dag når jeg skal på jobb og ha ungdommer i tegning osv osv...nop.... i dag kjente jeg meg som en elendig lärer....

men pytt pytt kan ikke gå rundt å väre perfekt heller....

klem til deg og håper ikke du gav opp av meg nå hihihi

å jeg skal tenke på deg ozo..

hold meg oppdatert da:)

Skrevet

Hehe..for et koselig og litt tragikomisk svar, cili73. Te nå så har det gått bra med pappaen min...heeeldigviiis!!!

Men lure litt på om det e bekkenløsningsplager eg kjenne.....stikke bak i hofta/rompa nedover låret på baksida..også vondt framme på andre sida i lysken og nedover andre låret. Typisk hvis eg har gått masse på asfalt eller sotte i ro på harde stoler. Hatt bekkenlåsning tidligere og det va ikkje sånn...Det va mer verk og stikking i korsrygg og hoftene.. Ska fortelle om deg te legen neste gang hvis ingenting skjer!! :D

=Lillemora=

Foreløpig har legen bare tatt gr-tester og uvi test (+ klamydia..som så klart va neg!). Har fått kur mot uvi så...men...kjenne fremdeles "appelsina" nedi der..hehe.. Altså..alle seie jo at kroppen plutselig kan hoppe over ein mens...sånn heilt uten videre og heilt uten forklaring...så eg veit ikkje heilt. Eg fekk jo småblødninger rundt ikm (spotting) som gav seg rett over ikm... Men mensmurringen har kommet og gått siden. Så eg veit ikkje heilt....håpe jo det e no positivt inni der da..

Hadde vært så kjekt å kunne overraske pappa'n min med velkommen hjem-gave "gratulerer du skal bli morfar" Hehe....

Hvis eg fremdeles har "appelsin" i magen (kjennes sånn ut når eg bøye meg eller ligge meg på magen for lenge) over helga og teste negativt ska eg få legen te å ta ein gyn. undersøkelse på meg og ta ein hcg blodprøve. Hvis negativt, så skaaaa eg ha ultralyd.. Eg skaaa finna ut koffer eg går å kjenne noe i magen på meg....kan jo vær ein cyste...som ikkje heilt forklare manglende tr da men....jaja....finne vel utav det te slutt.. e bare 25 så har litt tid. Derfor eg sa ja te å starte prøvinga når sambo spurte. I tilfelle detta sko ta litt tid.

Skrevet

off...e det stresset som har tatt meg og mensenen min kanskje!? Begynte å blø bittelitt nå :-|.......æsssj......får se te kvelden om det blir værre eller ka som skjer....ei uke før "ikm"....samme som sist...begynte å småblø ei uke før siste ikm'en og......sukk....godt det e mange timer å kjøre bil så eg får andre ting å tenka på..

Skrevet

godt det har gått bra med far din...nå ble jeg glad her(",)

phuuuu en ting ferdig hos deg ...hihihi

det er ikke lett sånn som vi holder på her... var sånn för jeg fikk barn at om jeg ble stressa kom tr flyvenede og ble der til jeg fikk litt vett inn i hodet mitt.....

så du er heldig som ikke får hun masende på deg nå som du er stressa....

for hu er temmelig innpå sliten og trang synt hu tr.... hihihihi

ja jeg vet jeg er ei lita röre... hihihi

mine elever i dag gav opp av meg for jeg ikke var like higa på og leke slåss med dem... kan du sjönne hvorfor... ja du hadde rett der gitt ... liv redd de skulle smelle inn en fin i siden på brystene.. da tror jeg at jeg hadde besvimt....

nå over til norge....hihihi

ps goooooooooo varm klem til deg(",)

Skrevet

Gooo vaaarm klem til deg og!! Koselig med sånne røreinnlegg!! :D

ME VIL HA BABY I MAGEN NÅÅÅÅ!!! Santvell!!??!?!?!!!!

Skrevet

sjekk post kassa di her inne..legger mail adressa mi der til deg .. har en fin mail til deg her hihihi

Skrevet

Jaa,jeg vet...vil ha baby i magen nå!:) jeg har hatt mye mer utflod enn jeg pleier siden litt før forrige IKM, og tykkere og hvitere....trodde kanskje det var et symptom. Har også fått flere vonde kviser på ryggen, noe jeg aldri har hatt før....trodde kanskje det var et symptom også. Fikk heller ikke vonde brystvorter, som jeg pleier å få før mensen, trodde kanskje det også var et symptom.....men altså ikke! Kroppen har lurt meg gitt......Har egentlig slått meg til ro med at jeg ikke er gravid nå, men ville bare så gjerne fått mensen igjen, så jeg kunne prøve igjen liksom! Aner jo heller ingenting og når EL kommer neste gang nå.....men jeg håper at den kommer rundtomkring der jeg skulle hatt den neste gang da iallefall!

Godt å høre at det går fint med pappan din forresten!:)

Skrevet

hei lillemor...

jeg sliter med å få grav tester til og slå ut så jeg må ta blodpröver i stede...

kontakt legen og få tatt en blodpröve ...mulig det ligger en liten spire der hos deg....

ikke alle som får like mye rare symtomer som oss(",)

å vär graviditet jeg har hatt har det värt forskjellinge begynnelser på ....

å derfor kan man jo bli gal av seg selv her...

gikk til det skritt nå og pendlet meg selv ... hihihi ..test svarene jeg gjorde på den var rett og den påsto at jeg var gravid med ei jente....

så da gjenstår det og se om den har rett da....

mange år siden jeg har lekt med den ... men fant den frem her i sta for moroheten skyld...

ps håper du er gravid da..

lykke til !!!

klem

Skrevet

Hei cili73!

Ja, man kan jo aldri vite men blir jo liksom litt smårar av å gå sånn å vente og lure også......kjente jeg ble veldig sliten av det, så prøver å slå meg til ro med at kroppen bare er litt i ulage....men hvis jeg ikke får mensen til rett tid neste måned heller så må jeg jo ta meg en tur til legen. Har ikke tid til å vente forever heller!:)

Har ikke testene dine slått ut i begynnelsen av graviditeten? Hvor lenge har du måttet vente før positiv test?

Så gøy at pendelen var enig med deg da!:) Kan du pendle andre også....?:)

Masse lykke til til deg også!

Skrevet

Ææææsssj...krittkvite test!!!!

...sukk..prøve i mårra tidlig tenke eg... har bare et paaar testar..haha!! Herligheten...gjekk jo bananas på ei amerikansk nettside og kjøpte 60 tester!! El og gr tester! Haha!

Sukk...men....blir fremdeles ikkje kvitt følelsen av at eg e gravid.. Meeen!! Begynte å blø litt i dag da...men e komt 5 dråper siden kl 3 i ettermiddag lissom sååå...e jo ikkje mensen....ennå.....får venta og se....ringa legen te mandagen om det bare fortsette sånn litt......sukk....hate å ventaa...jaffal når eg går å vente på om eg får mensen eller ikkje!!! Aaaargh!

Men! komt meg vel hjem og pappaen min har vært våken og snakka med mamma på telefonen så alt aent e heldigvis velstand!! Ska bli godt å legga seg i dag ja.....drømma seg laaaaaangt vekk.....zzzz

p.s.. cili73..har sendt deg mail :)

Skrevet

titten tei til dere begge(",)

ja jeg kan pröve og pendle ...

vet ikke hvordan det går men kan så klart teste med spörsmål först om den svarer riktig.... men jeg er litt sånn at jeg ikke stoler på det....

men den pleier og ha rett med meg....

ja du har jo noen terster og ta av...hihihi

jeg får gratis ut av ei vennine som selger på nett jeg men jeg nekter og spörre henne...men hun kom her om dagen og spurte helt uti det blå om jeg ike trengte test nå....hummmmm ..hva vet hun tro... jeg svara bare nei jeg hihihi...

vi må pröve og smöre oss med litt tolmodighet vel....

men vanskelig... har sprunget på do utallige ganger for å tisse og sjekke...i dag...

tjo ho mail...må inn der ozo da kult gleder meg....

klem til dere beggge to(",)...eller flere????

Skrevet

glemte svare på dette lillemora(",)

det har tatt 2-3 mnd ut i graviditeten för jeg har slått ut....

skiller ikke ut nok i urinen så her må mn ta blodpröver....

men de er jo de sikkreste svarene da.....hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...