mitt-skjønne-trekløver Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 ... for å holde litt liv her på bam!! Men er nok ikke det som blir å kjennetegne meg...
Makka Pakka Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Ja du har sannelig vært flink å skrive innlegg Jeg er ikke så veldig god til det men prøver hvertfall å svare så best jeg kan. Men hva mener du med at det ikke er det som blir å kjennetegne deg?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 mener bare at det nok er unntaksvis jeg er så aktiv som idag. Er jo rimelig hektiske dager med 3 barn, og et hus å holde i orden. Men nå var jeg liksom ajour med det meste, og satt bare her og slappa av mens brødene i ovnen stektes, og gubben var borte. Men skal nå prøve å sette noen spor her videre framover også da
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Så flott;) jeg ble veldig overrasket når jeg logget på her,siden jeg sist var pålogget for under 2 timer siden og det da var laber aktivitet.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Kjempe kjekt å finne så mange nye innlegg når jeg logget meg på ikveld:) Er godt når noen tar slike skippertak for å lage litt liv her:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå