_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Her går tiden for, Emilie er 7 mnd i dag. Hvor blir tida av da?? hehe Vi var hos legen med Emilie i dag og å da fikk vi konstantert at ho har barneastma Emilie har vært surklete i bryste siden ho blei født. Men INGEN har villet høre på meg, det er vondt når en ikke blir trodd. Legevakta sa til og med at dette var ikke astma nei... Men nå får ho medisiner og skal på kontroll om en uke igjen Så nå håper vi dette hjelper... Med de største så går det fint Vi har flytta og Marcus måtte bytte skole, men han trives og kjenner de han går i klasse med for han gikk i bhg med de Marlin går i bhg og stortrives der Og Emilie er blid som ei sol når de kommer hjem Våre lille mirakeljente Jeg har slitt en del i det siste med savnet etter Andreas, det var vondt og flytte, for det var så mange minner der vi bodde. Det var der livet hans var inne i magen min i det huset... Der vi lo, der vi gråt... Vil dele noe med dere som jeg har skrevet i dagboka til Andreas <3 13 - 02 - 09 Skrev jeg dette... Nå er det lenge siden jeg har skrevet til deg Andreas, har ikke fått skrevet til deg i år... Det er ikke lenge siden 1,5 års dagen var her, det var en tung dag. En dag jeg hadde trengt og få litt støtte og oppmerksomhet, men ingen Jeg savner deg så masse om dagene at jeg gråter meg i søvn kveld etter kveld Til Søndag flytter vi og jeg får ikke muligheten til og skrive her om deg på lenge, det er vondt og tenke på... Det er også vondt og flytte herfra, det er så mange minner som sitter i veggene her, minner som alltid vil bli igjen her, men jeg har minnene i hjerte mitt og... Det har skjedd så mye på de 7 åra vi har bodd her, både oppturer og nedturer, mange vi har mistet, mange vi savner, men også mange god stunder Vi har opplevd og fått 4 flotte nydelige barn mens vi har bodd her, 4 barn som vi elsker og forguder Men desverre har vi en for lite, en vi savner og det er deg Andreas Hvorfor kan du ikke bare komme da?? Du vil jo være her med oss, vil du ikke??? Vi vil jo så gjerne ha deg her hos oss... Det er så vondt når savnet plutselig blir såå sterkt, det gjør så vondt og ingen ser, ingen spør, ingen forstår... Jeg vil bare si at jeg savner deg og jeg gjemmer deg i mitt hjerte, varmt, godt og trygt bor du der... Ta vare på deg sjøl lillegutten min, så snakkes vi snart igjen... 04 - 03 - 09 Hei Andreas'en min.. Nå har vi fått flytta, snart en mnd siden da... Jeg sitter her og titter rundt meg, alle minnene jeg var vant med og se der vi bodde er ikke her Jeg ser på hylla di på veggen som vi har fått hengt opp, den er så fin der Du har fått en fin plass her i stua så alle ser den fine hylla di med blomster, lys, engler og englebamsen Du henger over kjøpmannsdisken som det er bilder av dine 3 søsken på, du passer så godt på de... I går ville du vært 19 mnd, mamma tente lys for deg her i går, gråt noen tårer for jeg savnet deg så fryktelig Vær gang jeg er i gamle leiligheten så føler jeg meg egentlig mer hjemme der enn her, sjøl om jeg trives veldig godt her da. Men der nede er det lissom DEG, det var der du "bodde" i magen min Der vi fikk posetiv test og var så glade Der vi bodde da vi fikk vite at du var så syk Der vi bodde da du blei født Der vi bodde da du blei begravd Der vi har måttet bære den tunge sorgen over å ha mistet vår dyrbare sønn:( Jeg har gjemt alt i hjerte mitt, du er trygg der, men likevell er det noe spesielt der nede... Jeg veit at mange ikke snakker om deg og jeg føler du ofte blir glemt. Men når vi feira bursdagen til pappan din så snakket jeg med mommo og i den samtalen så sa ho at jeg hadde jo født 4 barn, kan tru jeg blei gla, du blei husket, du blei nevnt Pappan din var 30 år 26 Februar, kan tru jeg savna deg da, du skulle og vært der og synge bursdagsang og gitt pappa en klem.... Mamma savner deg så inderlig mye om dagene, du ser kanskje hvor mye mamma sliter om dagene og det gjør så vondt Er sååå utrolig gla i deg Andreas.. Ja dette var litt fra meg... Jeg sender en klam til dere alle her inne Klem fra Jeanette
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 11. mars 2009 Skulle på skravle denne da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå