Makka Pakka Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jeg bor bittelitt lengre nord enn deg da, bor i Troms.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Lengst nord, Finnmark;)
bambi på isen Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Det nordligste bebodde stedet, må ta fly i 1,5 timer for å komme oss til fastlandet ;-) Med andre ord, longyearbyen ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå