Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg og min samboer har vert sammen i 3 år, og har det strålende fint sammen. Vi elsker hverandre, og har deilig sexliv. =) I det siste har jeg lagt merke til med meg selv at jeg blir kjempekåt av å se jenter kysse eller lesbe-porno... Jeg har aldri vert med en jente på den måten før. Men jeg har kjent det i visse situasjoner med veninner at jeg får "lyst på dem". Får lyst å eksprimitere og ta på dem... Denne følelsen har vel bare forekommet når jeg har drukket en del akohol, men likevel... Er jeg bifil, eller bare nyskjerrig? :S Jeg har ikke sagt noe til samboeren min om dette. Vet ikke hvordan han ville reagert... Er det stygt av meg å ikke si dette til ham? Jeg elsker jo han mest av alt i verden, og det vil aldri påvirke vårt forhold på noen som helst måte. Kan jeg tenke at "Det han ikke vet har han ikke vondt av"? Eller er det urettferdig gjort av meg?
*toppris* Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 hvorfor ikke bare si det? han vil nok sikkert like det;) er nok kanskje bare nyskjerrig siden du elsker din mann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå