Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare meg hvordan man bruker facebook fra mobilen?

Er det enkelt?

Er det dyrt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går inn på nettleseren, og skriver m.facebook.com. Der har du den enkle utgaven av Facebook for mobilen. En wap-versjon. Kostnader er avhengig av hva slags abb. du har. :) Har du en mer avansert mobil, med en skikkelig nettleser, går du bare inn på facebook.com, og du funker det likt som på pc. Men dette er som regel dyrere, da man laster ned mere data, og det er det som koster. Lykke til! ;)

Skrevet

TAKK!!!

Må jeg gjøre noe via nett først eller? Og koster det noe å motta meldinger fra fbook da?

Skrevet

Jeg har et djuice abb. og da koster det max 10kr for internett på mobilen pr dag uansett hvor lenge jeg bruker det..:)

Men prisene varierer.. Men det er veldig enkelt å bruke på mobil:)

Skrevet

Neida, trenger ikke å gjøre noe via nett. Og meldinger fra facebook mottar du jo på mail som vanlig.. Men.. Er du forresten allerede Facebook-bruker på pc? Om ikke, må du registrere deg på nettet først. :)

Skrevet

Bruker FB fra før ja :)

Ble litt forvirra fordi det på sidene deres står noe om at man mottar meldinger fra dem om man bruker mobilvarianten... Men man kan altså bare bruke den som vanlig da?

Skrevet

Hmmm... Jeg har brukt Facebook på mobilen lenge, og jeg har aldri mottatt noen meldinger fra dem.. Men så har jeg heller ikke registrert meg med noe mobilnr. heller.. :)

Skrevet

AHA! Det er sikkert hemmeligheten da :-D

Da er jeg glad for at jeg spurte! Alt hva man lærer på dib ;)

Thanks!

Skrevet

Hehe.. No Problem! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...