Monajenten Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg må innrømme at jeg er utrolig fascinert av denne kolikkstolen, hvis den faktisk fungerer også (som det jo tyder på.) Men jeg syns det er mange gode idéer. Sånn som den sukkerfrie sjokoladen er jo "meningsløs" i forhold til ting som løser medisinske problemer, men like fullt utrolig gøy og spennende. Syns på en måte det er litt "urettferdig".
PopUp Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Skjønner hva du mener... Mange gode idèer, kolikkstolen, ja... Men tror denne sunne sjokoladen kommer til å klare seg best på markedet, han har jo allerede avtaler i boks.
Monajenten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Tenkte meg at den kom til å vinne. Men syns det var kjemperart at ikke kolikkstolen var blant topp 3.
~sjiraff~ Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Men hva er det egentlig som er så spesielt med denne sjokoladen da? Jeg har ennå ikke fått med meg det. Finnes jo tonnevis med sukkerfrie sjokolader allerede?!
Monajenten Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 Den er helt naturlig og inneholder ikke søtningsstoffer heller, om jeg ikke husker helt feil.
Pengetreet Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Det har jeg også lurt på Er utrolig glad i sjokolade,så er spent på hva dette er for noe.
AM&SØ&B-B&A-G&Q&G&K-F<3<333 Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 hva er dette for et spørsmemål eggentlig? fordi at man sier ikke fødselss numer til noen og man sier ikke adressa kansje... ja jeg heier på noen men sier ikke hvem. En i familia mi=) Gidder ikke si hvem fordi da bli dere misuneligge=))))))
~sjiraff~ Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Helt naturlig som betyr hva? Uten søtning er den neppe så god. Kan liksom ikke helt skjønne dette jeg. Men venter i spenning på at den kommer i butikken. Mulig den er sunn, men kan ikke tenke meg et sekund at den inneholder noe færre kalorier enn vanlig sukkerfri sjokolade. Så den er vel bare sunn mtp diabetikere og kunstig søtning kanskje?
PopUp Skrevet 11. mars 2009 #10 Skrevet 11. mars 2009 http://www.facebook.com/topic.php?uid=58984071907&topic=6680
Gulosten™ Skrevet 11. mars 2009 #11 Skrevet 11. mars 2009 spørsmemål = spørsmål eggentlig = spørsmål fordi at man sier ikke = fordi man ikke sier fødselss numer = fødselsnummer kansje = kanskje familia = familien misuneligge = misunnelige Gå ferdig ungdomsskolen før du begynner å rakke ned på andre du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå