dete Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Er ute etter noe fint regntøy til prinsessa på 1,8 år. Helst noe i rosa, og som ikke "alle andre" har. Det skal jo selvfølgelig være godt å gå i også, det er vel det viktigste, men har lyst på noe fin (spesielt...).
Lovemelikeyoudo Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 reflex har et rosa, fint ett. Bra kvalitet=)
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 He, he... Nå er det det 3. innlegget om regntøy ikveld jeg svarer på. ;D Didriksons er kjempebra kvalitet og behagelig å ha på. + at det faktisk holder tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå