jordbærsjokolade Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Datteren min er en liten hyperallergiker (egg, melk, soya, nøtter mm). I dag kom hun hjem fra barnehagen med rød elveblest rundt halsen, bare litt altså og hun klødde ikke og jeg aner ikke hva reaksjonen kommer av. Hun hadde en rød ring rundt navlen og var litt vablete under armene. Jeg har smurt henne med kortison også har hun fått 2,5 ml phenamin. Nå sover hun i sengen sin. Men så blir jeg litt redd da, tenk om hun får en kraftig reaksjon nå mens hun sover? Eller er det ikke slik at hvis det kommer en kraftig reaksjon så kommer den i løpet av 20 min ca? Blir så usikker jeg nå.. Men hun har ikke vært plaget i det heletatt altså, virket ikke som om hun klødde litt en gang.
*gruffalo* Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Da gutten vår fikk en allergisk reaksjon på vepsestikk, så sa de til oss at det var farligst de første 15 min. Så tror nok ikke det kommer en kraftig reaksjon nå...men jeg VET jo ikke da. Annet enn det de sa til oss...
jordbærsjokolade Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Ja det var noe slikt de sa til oss også, men så blir jeg så usikker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå