mitt-skjønne-trekløver Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Vi bruker for det meste Rema. Men når vi skal ha litt ekstra, blir det Mega
*gruffalo* Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Samme her også. Bor rett ved siden av rema, så her vi handler til vanlig. Og er sjeleglad for at jeg bor ved siden av en billig-butikk. De gangene jeg er på mega kjøper jeg alltid myyyyye mer enn jeg skal...så tør ikke tenke på hvordan det hadde gått å handle der til hverdags;)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Vi handler mest på kiwi,Rema og coop prix.
Korse76♥ Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Blir mest Kiwi og Ica, Ica ligger på vei hjem fra jobben så stopper ofte innom der for dagens middag.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Handler en del på Spar fordi det er nærmest. En del på Mega fordi det er også innen gang avstand, og har godt utvalg, men er jo litt dyrere da enn andre. Har fått sansen for Rema i det siste, og har tenkt at jeg skal begynne å gjøre storhandler og handle en gang i uken og da ta disse stor handlene på Rema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå