Mom2Two Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Var jo bare så utrolig rørende da de fant igjen Marthe:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 nej jeg griner så klart!! griner av alt sånt. hehe. gråt så inderlig når han gutten ble funnet av den hunden i fjor høst (tror jeg det var også). bare 4 år eller noe.. usj og usj. jeg gir opp av meg selv.
Mom2Two Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Kan du tenke deg den følelsen for foreldrene? Jenta har vært savnet så lenge, og håper svinner time for time, så kommer de gående med lille skatten mellom seg like hel og fin. Går vel ikke an å forestille seg. Blir helt satt ut av slikt, jeg. Søkehundene er jo bare helt utrolige. Det er faktisk helt ufattelig hva hunder kan utrette (jeg er ikke den hundehateren du tror jeg er:-p)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 så lenge hunden gjør nytte så er du vel ikke det nej! ;pp (tøyser!!) nej huff, det er vel derfor jeg griner så fælt når jeg ser sånn fordi jeg liksom setter meg helt inn i situasjonen. grøss. måtte smile litt av jenta da som ikke tenkte på at hun var redd mens hun var der ute i 38 timer liksom! jøsses for ei jente med tæl da.
Mom2Two Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2009 Tror kanskje barn som har vokst opp på gård blir litt mer hardføre... Hun virket veldig modig og fattet etter det hun hadde vært gjennom. Skulle sett at min snart 9-åring var så uredd etter halvannet døgn ute i mørke skogen alene.. hehe.. Skikkelig byunger:)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 ja, de tåler nok litt mer ja!! lille går i naturbarnehage og de har ikke akkurat gjerder for å holde ungene inne men for å holde sauene ute. alle steder er det trapper over gjerdene så ungene kan gå hvor de vil. de blir drillet hele året da om hva de skal gjøre om de går seg vill i skogen eller mister de voskene ut av synet. stå stille, ikke gråt, lytt og rop om du hører noen. hehe. også trener de på det da. de går jo tross alt langt på 1 time disse små, men bra ikke hun satt seg ned når det ble så mange timer da. kunne jo frosset. stakars lita. hun så mest sjokka ut pga alle kameraene. hehe.
Mom2Two Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. mars 2009 Det er jo supert at ungene blir drillet på slikt da:) Mine blir mer drillet på å ferdes i trafikken og ikke bli med rare menn noe sted..hehe.. Ja, de snakket om at hun gikk med en fart på 3-4 km i timen. Kan gå ganske lange avstander på noen timer da.
Mom2Two Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 11. mars 2009 NRK 1 !!!! Det er ferdig nå da, men det er egenprodusert, så legges sikkert ut på web.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå