polarn & pyrene Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jenta mi fyller 4 år om 3 uker. Hadde tenkt å be inn noen av jenten hun leker med om dagen både hjemme og i barnehagen. Det blir da totalt 5 jenter fra 3-5 år. Tenkte å ha bursdagen på en lørdag,lage små hamburgere og pølser. Bake en kake og ha fiske dam ellers kan de leke litt selv. Tror ikke noen av foreldrene kommer da vi er naboer stort sett. Men hvilken tid på dagen pleier man å ha dette selskapet? Er det noe annet dere savner? ER førstegang jeg skal holde barnebursdag hjemme og vi har aldrig vært i noen slike bursdager selv.
Jenny-penny Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Hadde 4 års bursdag for lille snuppa forrige helg. 10stk 4 åringer:) Her er vårt selskap: * Gjestene kom 14-16.30 * Pakkene ble åpnet med flasketuten peker på (etter tips her inne). Den som fikk flaske pehende på seg fikk hente en gave til bursdagsbarnet fra pakkehaugen. Da fikk alle se hva som ble gitt og jeg fikk litt oversikt! * Mat ble servert * Fri lek mens vi ryddet opp * Pakkeleken- jeg pakket inn hårbøyler til hver av gjestene i 20 forskjellige gavepapir. Gjestene satt i ring og vi spilte musikk mens de sendte pakken rundt. Den som hadde pakken i hendene når musikken stoppet fikk pakke av ett lag papir. Premie til alle, var KJEMPE populært * Fri lek mens vi ordnet kaker * Kake, gele og fuktsalat ble servert med vaniljesaus * Barna fisket godteposer ( kjærlighet på pinne, smurfeske og en liten melkesjokolade, tegneblyanter og klistremerker i posene) * Fri lek til gjestene ble tvunget hjem av foreldre! Super bursdag, lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå