lykkelig mamma til to ♥ Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Trenger ei ny vogn.... - Jenta mi er 1 år, og skal sitte i den til hun er 2-3 år. - Må ha lang liggestilling. - Må ha "normale" hjul. Sånne som står fast, og ikke snurrer rundt. - Må ha ett normalt utseende. Er altfor mange stygge vogner ute å går.. - Helst så billig som mulig. - Og det viktigste; den må være lett! og VELDIG grei og legge sammen, og ta liten plass. Har hørt om vogner som går an å bære med ei hand, det hadde vært perfekt! ..er denne drømmevognen min mulig å oppdrive? VELDIG takknemlig for svar!! :-)))
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Vet ikke hva du legger i lett. Men jeg synes denne vognen utfyller alle kravene og er passe lett. Mye lettere enn mange andre vogner på markedet. Har den selv til min 2-åring i fargen brun med beige/brun innvendig. Er storfornøyd! http://www.barnevognguiden.no/teutonia/teutonia-timmy.html
MarihønaMedHvitveis Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Og akkurat den vognen i den fargen som beskrives over her har jeg til salgs gitt (med en del ekstrautstyr), så bare å sende en pm om interessert;) Legges sammen og slås opp i en håndvending, ellers enig i alt melkekua skriver. Selger den ford jenta mi bare er 5 mnd og vi ønsket en mer babyvennlig barnevognbarnevogn. Og uansett om du ikke vil kjøpe min anbefaler jeg den sterkt!
Minnie Mom Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Anbefaler også Teutonia Timmy på det varmeste!! Den ultimate vogna så lenge du er komfortabel med å ha barnet vendt fra deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå