Gå til innhold

"Men det er jo verdt det!"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle ønske jeg også kunne hatt den følelsen! :(

Jeg elsker barnet mitt, men det er 90% slit, mas, krangling og hyling. De resterende 10% er vel fordelt på den lille tiden som går med til søvn og Drømmehagen.. Hvor blir det av det som skal gjøre det hele "verdt det"?!

Tror ikke jeg er noe godt mamma-emne likevel. Bare så synd at jeg ikke skjønte det før jeg fikk barn. Trodde jo det skulle være noe som veide opp for alt som ikke er bra, det virker jo som det er det for alle andre foreldre.

Mislykka og deprimert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler du det har vært sånn hele veien? Eller er det bare nå fortiden? Kan jo være dere er inne i en spesielt slitsom periode?

Skrevet

Det har vært sånn siden fødselen. Ba om hjelp på helsestasjonen, men fikk det ikke.

Skrevet

da syns jeg du burde snakke med legen om dette. Ja det er mye mas og slit, men det skal ikke bare være mas og slit!

lykke til:)

Skrevet

Takk skal du ha!

HI

Skrevet

Hvor gammelt er barnet ditt? Er enig i at du bør ta dette opp med legen din. Det er ikke bra for hverken deg elller barnet å ha det slik. Og hjelp finnes nok helt sikkert!

Klem :)

Skrevet

Barnet blir snart 2 år.

Det har vært 2 lange, tunge år.. Ikke bare pga barnet, men andre ting som også har skjedd i livet mitt på denne tiden.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...