Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg har en datter på 8 år m min x. Han er nå gift på nytt, og de har fått to barn. De sparer 500 til hvert av barna i mnd + alt av mynter blir delt på deres to sparebøsser. Det er jo flott. Men, til min datter sparer de ingenting. De mener at siden han betaler bidrag, skal jeg legge av til vår datter i mnd! Er ikke dette litt feil? Jeg reagerer veldig! Min datter er såpass stor, at hun synes dette er veldig trist. Mynter blir kastet på bøssene i hytt og i gevær, men ingenting til henne.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 om de ikke ser at de har råd å sette av på konto hver mnd burde de jo iallefall dele myntene med henne også i en egen sparebøsse. dårlig gjort av far!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Enig,for en dust.... Prøv å forklar han hva barnet ditt føler. At hun føler seg til sidesatt. Er sikkert greit å påpeke at bidraget ikke er beregnet for sparebøssesparing. Håper han tar til vettet! Stakkars jenta di:(
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Synes de burde spare likt jeg da. De andre får 500 hver + mynt. Min datter får ingenting. Ikke noe jeg får gjort noe m dessverre. Får bare litt vondt av datteren min. Hi
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Dette er helt feil av din eks. Sparing inngår ikke i bidraget, for der er kun til nødvendigheter. Ikke bursdagsgaver, lommepenger eller noe er regnet i bidraget.
Miss Misantrop Skrevet 11. mars 2009 #7 Skrevet 11. mars 2009 Duste pappa, men lite du får gjort med dette. Kan du ikke be han være så snill og gjøre dette med de nye barna når din datter ikke er tilstede? Blir helt matt.
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #8 Skrevet 11. mars 2009 Sparebøssene står visst på kjøkkenet, så hun får jo m seg når de legger penger oppi! Har prøvd å ta det opp m han, men han sier det ikke er min sak. Noe det heller ikke er men... Tenker litt sånn at om barna dems får den pengesummen da de f.eks er 18, er det MYE penger. Datteren min kommer ikke til å få noe fra stemor og far. Forstår ikke hvor enkelte er jeg altså!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå