Gå til innhold

Noen som har greie på hairextension?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer dette. Har nå hår til rett over skuldrene med vurderer å få limt på langt hår. Det jeg lurer på er om dette ødelegger mitt eget hår veldig? Hvor ofte må man "ordne" det hos frisøren når man har det? Hvor mye koster det ca?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Google er din venn!

Skrevet

Heisann..Det skader ikke håret ditt mye om det blir gjort riktig , du pleier det og om man ikke forlenger håret ofte.

Har forlenget håret mitt en del ganger og det har gått fint..

Har gått frisørskole og forlenger hår privat..Om du ikke bor langt unna kan jeg hjelpe deg med det..

Om du skal ha full forlengning kommer det på rundt 6-9000 hvis du gjør det i salong

Skrevet

IKKE gjør det så sant du ikke har privat stylist og kan avse 15000 i måneden til vedlikehold. Da er det greit.

Med vanlig lommebok blir det raskt stygt og trashy i stede for lange silkelokker man drømmer om.

Skrevet

hvor bor du ladycaliente?

Skrevet

Må virkelig ikke ut med 15000 for å få flott hår..Alt kommer ann på dyktigheten til den som støper og kvaliteten på håret..

Jeg bor i Buskerud..

Send meg pm om du er intr og ikke bor langt unna

Skrevet

her ligger det på rundt 12000... altfor dyrt... har selv blitt anbefalt å bruke klips istedenfor lim... tar ikke så mye på håret...

Skrevet

Ja det er desverre fryktelig dyrt..Hadde aldri tat meg råd til det hvis jeg skulle ha betalt full pris.

Har klips også som jeg bruker imellom..men er kjedelig å måtte ta det ut på kvelden og sette de inn igjen..

Og det tar litt tid å sette det inn sånn at det ser fint ut hvis jeg skal sette opp håret..Men når man skal ha det løst..og vil bare forlenge det til noen annledninger er det supert..

Skrevet

jeg har selv satt på hår hos frisøren..er kjempefornøyd;))....har hatt det en gang tidligere,og det krever ikke så mye stell.Hun jeg går til bruker ekte taihår,og det eneste jeg må gjøre er å gre håret med skikkelig børste og å flette håret til en løs flette om nettene.Hos meg har det ikke løsnet ett eneste punkt,sist hadde jeg det på i 9mnd;))....og det er bra.Håret ble litt slitt,men etter en skikkelig klipp,var det helt flott igjen.Prisen jeg bet er 3000kr....noe som er utrolig billig,men har kun 75punkt...;))

Skrevet

Hvor lang hår må man ha? Har en datter som har et hårsyndrom som gjør at hun aldri vil få langt har. Har tenkt å gi henne hairextension når hun blir litt større....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...