Gjest Sekretøsa Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 De er bare fantastiske! Mannen min ringte nå å spurte om de kunne ævre barnevakt sånn at vi kunne reise til syden i august. Kontant kom det "ja, selvfølgelig, når da?" Det var ikke snakk om å ordne ferie først engang, hun sa bare ja! ååååå, de er så flotte!!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Planlegginga er i orden, må bare få fri fra jobb, så bestiller vi tur i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå