Gjest Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Noen som har erfaring med regntøy fra Spar Kjjøp? Er det like bra som dyrere regntøy? Barnet er 2 år, dersom det spiller noen rolle.
Blue Lady Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Da Lucas var 1 år kjøpte vi en bukse på Spar Kjøp, var på ferie sørpå og hadde glemt regnbuksa hjemme. Betalte 49 for buksa. Lucas brukte den buksa 2 somre og 2 høster med både stein/snø aking og mye bruk om sommeren på asfalt og i sandkasse. Den er like fin.
Ulldott Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Helt greit det, har det som reserve regntøy. Litt tynt og ikke så veldig slitesterkt, men det er jo veldig billig da. Har reflex sitt regntøy som "hovedregntøy" og det er mye sterkere og varmere/lunere. Dersom 2åringen er rolig av seg så holder det sikkert.
tre små... Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 kan ikke hjelpe.. men lurer på det jeg også egentlig. tenkte prøve den hele dressen.. den ser så kjekk ut:) har dyrere regntøy nå som jeg ikke er så fornøyd med.. vanskelig å vite hva som er bra men tenkte det var lurt med hel dress.
Gjest amandine Skrevet 11. mars 2009 #5 Skrevet 11. mars 2009 Spiller ingen rolle... Til 5åringen her i huset har jeg endt opp med løse bukser fra spar kjøp..etter å ha slitt hull i 6 sett denne sesongen... har alltid brukt reflex før og vært kjempefornøyd, men i år? Nei enten er det Broremann som har blitt vill, eller... Har i år slitt gjennom Reflex, HH,Didrikssons og en Trolldress, nå har jeg som sagt kjøpt løse billige bukser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå