Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med regntøy fra Spar Kjjøp? Er det like bra som dyrere regntøy? Barnet er 2 år, dersom det spiller noen rolle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da Lucas var 1 år kjøpte vi en bukse på Spar Kjøp, var på ferie sørpå og hadde glemt regnbuksa hjemme. Betalte 49 for buksa. Lucas brukte den buksa 2 somre og 2 høster med både stein/snø aking og mye bruk om sommeren på asfalt og i sandkasse. Den er like fin.

Skrevet

Helt greit det, har det som reserve regntøy. Litt tynt og ikke så veldig slitesterkt, men det er jo veldig billig da. Har reflex sitt regntøy som "hovedregntøy" og det er mye sterkere og varmere/lunere. Dersom 2åringen er rolig av seg så holder det sikkert.

Skrevet

kan ikke hjelpe.. men lurer på det jeg også egentlig. tenkte prøve den hele dressen.. den ser så kjekk ut:)

har dyrere regntøy nå som jeg ikke er så fornøyd med.. vanskelig å vite hva som er bra men tenkte det var lurt med hel dress.

Gjest amandine
Skrevet

Spiller ingen rolle... Til 5åringen her i huset har jeg endt opp med løse bukser fra spar kjøp..etter å ha slitt hull i 6 sett denne sesongen... har alltid brukt reflex før og vært kjempefornøyd, men i år? Nei enten er det Broremann som har blitt vill, eller... Har i år slitt gjennom Reflex, HH,Didrikssons og en Trolldress, nå har jeg som sagt kjøpt løse billige bukser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...