Gå til innhold

HERREGUD FOR ET FREAKSHOW!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

livet er ikke greit for tida. hvor skal jeg starte? nei ikke bare er jeg ei hval men konton er helt tom... trygda kom ikke inn når den skulle og har krangla med navn gudene vet hvor lenge liksom... dt er faktisk ikke et mennekes feil at man sliter med økonomien og er trygda???? tror folk jg valgte det sjøl? jaja gleder meg til nr fire nå... ellers er bæth-barbara tatt for en lita stund og det er så vondt. man tenker faen??? har jeg svika som mor? greit nok at jg lot a stå alene på tbanen men skulle faktisk bare innpå rimi snakk om toppen 20 min lizm.... og det var jo folk dr som kunne passa på. herregud dem ekke dumme...men men kanskje en mening eller no. mannen er sur og jeg er redd for å revne men sånn er det. blir ikke sex på ei stund. hehe fem dager så har jeg en til. vurderer å sterilisere meg men skal få en til først tror jg.... æsj ass kaster opp av tanken men siden mwunajama er imot prevnangsjon så må jg liksom det. sitter med lite valg. sånn at jeg er jo litt muslim og hare krishna så er egentlig dt jeg også... funni navn tl ungen da=) Quzmah.

ALT BRA MED DERE?

blir ny konnkurannse etter fødsla... snx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jess da for all del. Get well soon.

E er en fin bokstav som kommer mellom D og F i alfabetet, passer ofte inn i ord som DER så det faktisk blir et helt ord.

Skrevet

Hahahahaha fantastisk!

Quzmah var toppen av kransekaken:-P

Skrevet

Hahahaha...dette var urkomisk! Så søtt med forumtroll=)

Skrevet

Ehhh. Hva er det du prøver å fortelle? Skjønte ikke noe av dette jeg!

Skrevet

Er ikke enig i det hele tatt. Er menneskers evnet til å tenke på fremtiden som gjør att mann kan unngå dårlig økonomi. Har selv vært alvorlig sykover lengre tid men hadde da penger på bok. Om man har god arbeidsmoral og litt sunn økonomisk sans er det ingen i norge i dag som klage.

Skrevet

godt å se deg AM! dib er ikke det samme uten!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Shakka-lakka abakadaoenbislb fjomm?

Skrevet

Hihi... Feztlig! ;) Dette må være dagens beste innlegg. Takk! ;) Og lykke til med fødsel da.. Du revner sikkert ikke, du er sikkert litt rom etter å ha født noen unger før veit du.. ;p Enn at dem tok ungen bare for at hu stod aleine litt mens du var på Rimin da? Det var vel litt drøyt, lixom... Jaja, du får a sikkert tilbake snart, snuppa! Lykke til videre og sånn! :) Ellingsrud ruler dah.. ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...