Hormonbomba ;) Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Syns jeg så du hadde svart på den noe interessante innlegget mitt om do-besøk ;o) *humre* Åssen går det, lenge siden sist? *klemmer på*
Gjest amandine Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Jepp, er her! Sitter og vugger Knøttet som hoster og hoster. Gubben borte på jobbreise, Broremann og Vakkerungen som er 5 og 6 sover og Mymlen bonusdatter på 17 tyter i telefonen... Alt bra og våren på vei! Og du, da?
Hormonbomba ;) Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Godt å høre at alt er bra. Stakkar er lille knøttet forkjøla?. Jeg, sitter nå her jeg. Som du leste er jeg jo preggers, IGJEN...;o) Denne gangen håper vi det går bra. Legene sykmeldte meg fra dag 1 så jeg er i grunn bare hjemme, går små turer og suller rundt i heimen. Her nede har det blitt vår!!! Juhu ;o) Enn så lenge............hehe' Idag har vi hatt 12 deilige grader, ikke noe vind og blikkstille hav ) I morra derimot, er det meldt sludd (nå som endelig nesten alt det hvite var vekk) Jeg har ikke noe i mot skikkelig vinterføre, men her nede blir jo alt bare til sørpe uansett, så nå var jeg glad nesten alt var vekk Sånn bortsett fra det har jeg vært ute å kjøpt sykkel til gubben i dag. Så spent på reaksjonen hans når han kommer hjem i morra natt. Den står der på trappa og glinser i sin blåe lakk, med rød flott sløyfe på seg. På kortet står det: Fordi jeg elsker deg, og vil at du skal fortsette å elske meg! haha... jeg blir nemlig folkevond av slik vi har hatt det nå
Gjest amandine Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Veldig bra! Jeg syntes sykkel var en kjempeidé! Gratulerer med mage(skjønt du har vel ikke mage ennå)! Skal si det gikk fort! Så hyggelig! Bare å passe på deg selv, nå, og ta det med ro en stund. Det er ikke lett, jeg vet det, men det er en investering! Lykke til, sender varme tanker!
Hormonbomba ;) Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mars 2009 Nei ikke mer mage enn den som er der fra før, enda gitt ) ja det gikk veldig fort, hadde ikke tenkt at det skulle skje nå en gang vi. Men sånn gikk det ) Ja jeg vet det er en investering, så jeg gjør som legene sier jeg! Takk takk.
Gjest amandine Skrevet 11. mars 2009 #6 Skrevet 11. mars 2009 Ikke til sammenlikning, altså, men jeg var sengeliggende med bekkenløsning en del mnd med de to første, drepen kjedelig men vel verdt det. Var sykemeldt hele tiden og følte meg til tider litt ubrukelig, men prøvde å tenke på at jeg gjorde en jobb likevel som vi skulle ha glede av resten av livet:) Og nå våkner krapylet så jeg må stikke! Snakkes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå