Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en melding fra en som jeg har chattet litt på en sånn datingside. Vi har chattet ca. en ukes tid, så byttet vi tlf.nr. Han ringte meg og det var veldig hyggelig. Snakket sammen i 3 timer. Men dagen etter sender han meg en melding og der står det: god natt og henda over dyna :-). Jeg vet liksom ikke hva jeg skal synes.. Skal det liksom være morsomt? Elller er det på kanten siden vi overhodet ikke kjenner hverandre? Jeg er litt skeptisk og forsiktig, så kanskje jeg overreagerer?

Hva synes dere jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe har vi snakket med samme fyr eller er dette noe nytt blant gutta? Har hørt flere gutter som slenger ut den kommentaren i det siste.

Skrevet

Jeg hadde ikke hengt meg oppi det :) Har hørt den kommentaren fra mange gutter, ingen av de har vært noe rare for det. Bare typisk guttekommentar :)

Skrevet

Jeg ville reagert på det. Men det er mange typer menn og du er din egen type..er jo ikke sikkert du har truffet rette typen for deg kanskje? Ikke for at du skal tolke det ut av den kommentaren,det sier jo ikke nødvendigvis så mye om han. Vent og se an hvordan han er fremover da vel:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...