Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #1 Skrevet 11. mars 2009 Jeg har fått en melding fra en som jeg har chattet litt på en sånn datingside. Vi har chattet ca. en ukes tid, så byttet vi tlf.nr. Han ringte meg og det var veldig hyggelig. Snakket sammen i 3 timer. Men dagen etter sender han meg en melding og der står det: god natt og henda over dyna :-). Jeg vet liksom ikke hva jeg skal synes.. Skal det liksom være morsomt? Elller er det på kanten siden vi overhodet ikke kjenner hverandre? Jeg er litt skeptisk og forsiktig, så kanskje jeg overreagerer? Hva synes dere jenter?
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Hehe har vi snakket med samme fyr eller er dette noe nytt blant gutta? Har hørt flere gutter som slenger ut den kommentaren i det siste.
winneboo Skrevet 11. mars 2009 #3 Skrevet 11. mars 2009 Jeg hadde ikke hengt meg oppi det Har hørt den kommentaren fra mange gutter, ingen av de har vært noe rare for det. Bare typisk guttekommentar
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Jeg ville reagert på det. Men det er mange typer menn og du er din egen type..er jo ikke sikkert du har truffet rette typen for deg kanskje? Ikke for at du skal tolke det ut av den kommentaren,det sier jo ikke nødvendigvis så mye om han. Vent og se an hvordan han er fremover da vel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå