Gå til innhold

STOOR mage noen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg er i uke 17 nå, og har veldig STOR mage allerede.

Alle kan se at jeg er gravid, og folk kommenterer det hele tiden...

Da søsteren min var i uke 17 så syntes det ikke i det hele tatt nesten...

Er det flere med store mager her eller tror dere jeg venter tvillinger...eller trillinger..??

 

Har ikke vært på UL enda. Skal 20. mars, så venter spent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 17+2 i dag. Går ikke ann å unngå og se at jeg er gravid hvertfall. Tilogmed mammabuksene fra HM er begynnt å stramme i den elastiske delen. Er veldig slank ellers i kroppen og har en DIGER kule som stikker ut foran. Men dette er nr 3 så det kan ha noe å si.

Ingen ytterjakker som går igjen heller nå.

Er også spent på UL. Skal den 23. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer ogsà pà hva som er normalt av stòrrelse pà dette tidspunktet. Er selv 17 uker pà vei og aner ikke om jeg har stor eller liten mage i forhold til hva som er normalt.

Men mange som kommenterer at de nà kan se tydelig at jeg er gravid. Og jeg kjenner ogsà at noen gravidbukser `fra H/M strammer litt pà magen. Spennende om du har tvillinger da! Har du lyst pà det? Noen i din familie som har det?

Akkurat nà er jeg pà Teneriffe og i bikini er det ikke til à unngà à vise graviditeten. Koselig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe... Vet ikke akkurat om jeg har så lyst på tvillinger om jeg kunne ha bestemt det selv... Men er det to stk så er det klart at jeg blir glad for det også. Så lenge jeg får friske barn så er jeg fornøyd!!!

Japp, det er tvillinger i familien min, så sjansen finns vel der selvom den er liten.

 

UL nærmer seg nå, så det blir spennede å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei.

 

Jeg er nå i uke 19, og jeg har også veldig stor mage. Mange har sagt til meg "jøss, der inne er det nok flere". Vel, nå har jeg vært på ultralyd og det var bare ei lita jente der inne. Jordmoren sa at det er veldig individuelt hvordan magen vokser. Noen vokser mye i begynnelsen, så jevner det seg ut etterhvert.

 

Lykke til med magen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er så forskjellige alle sammen. at man kan ikke akkurat si hva som er normalt. Det har mye med hvor lang man er i ryggen (om babyen ligger langs), mengde fostervann. Osv.

Så har det med hvordan din kroppsbygging er fra før, om man er slank, midt i mellom, eller overvektig..

 

Jeg er ganske så lav, 161cm. Magen min vokser utover, pga at jeg er så lita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har STOOOR mage! Hadde jeg ikke vært på UL allerede hadde jeg vært sikker på at jeg hadde trillinger (minst!), men neida... er bare en inni der gitt. Men helt utrolig hvor stor mage jeg har... sett bildene til ei venninne i dag, og hun hadde ca samme mage som meg når hun var over 6 mnd!! (og jeg er bare 16+4).

har bilde på gravid-bloggen min, så du kan jo se der om du vil: www.prego.blogg.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin mage quack-quack :) Men må nok se deg slått her :) Min er nesten dobbelt så stor nå i uke 17+ 6, men dette er min 3. da. Ligger over 5 cm høyere en normalt på SF mål og er KJEMPE nervøs for at det kan være to der inne.... Med andremann hadde jeg sånn mave i slutten av 7. mnd. Kjenner allerede spark helt oppe i ribbeina. Og det som facinerer meg mest er at maven krymper igjen etterpå.... Helt utrolig at den kan bli så stor uten å sprekke...

 

Kos dere med mavene jenter store og små :) Om noen mnd vagger vi rundt alle sammen med mavene under haka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopier adressen og lim den inn i nettleseren din, så er det det andre bildet når du scroller nedover.

 

Shit.. er du enda større. Da må det jo nesten være to inni der?! Har du vært på ul? hehe... jeg kjenner ingen spark enda, men det kommer vel snart håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har også større enn deg, Quack Quack, så jeg burde kanskje instille meg på to stk..hehehe..

UL i overimorgen så da får vi endelig svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å lese at flere har store mager:) Nå føler jeg meg ikke så "uttafor" lenger hehe. Hvor langt er du på vei da Salide? Er det din første også?

 

Har en på jobben min som er 19 uker, og hun har ca samme størrelse som meg på magen, men det er hennes andre. Hun sa at magen hennes hadde vokst mye fortere nå med nummer to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ganske stor mage men ikke høygravid stor men veldig fin mage er i uke 19+2 syns det er kjempe stas:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært på UL, og det var bare en der inne... Puh!

Jeg er 20+3 og dette er min første.

Jordmor reagerte ikke på størrelsen på magen min, så det er nok ganske normalt med store mager...

Vi er jo ca halvveis hele gjengen.

 

Ja, jeg synes også at magen blir større på kvelden!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...