Twintipp og himmelblå Skrevet 11. mars 2009 #2 Skrevet 11. mars 2009 Lojalitet: Det vil jeg si å være tro mot de du er i et lojalitetsforhold til. At du er ærlig, har gode hensikter, er til å stole på og utøver en praksis som er velmenende. Samarbeid: At man i fellesskap beveger seg mot et mål, og fokuserer på hverandres ressurser og får frem det beste i hver samarbeidspartner. At man sammen løfter saker og jobber seg mot problemstillinger.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. mars 2009 Takk:) Driver å skriver litt notater og litt til jeg skal på jobbintervju i morgen og har begynt å grue meg litt og fått litt jernteppe allerede..Første jobbintervju noensinne..
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. mars 2009 #4 Skrevet 11. mars 2009 Oj, så spennende da!! Hvis de spør om lojalitet ifb. med arbeidsplassen er jo det at du er tro i forhold til reglement, at du er presis, har respekt for de andre du jobber med, ikke snakker OM men MED, overholder evt. taushetsplikt, gir beskjed dersom du skulle være syk, tar opp evt. problemer med den det angår, ikke utleverer arb.giver\plass på en negativ måte osv osv. Gode samarbeidsevner vil jeg si er: ydmyk, trofast, ærlig, lojal, bestemt og positivt innstilt. Masse masse lykke til!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå