Gå til innhold

noe å gjøre med munnskold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille på 3 år har et sånt sån i munnen sin som er ca 1 cm stort.

dette er ganske smertefullt og plager han veldig.

Er det noe å gjøre med dette?

Noe som lindrer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dem jeg kjenner som er plaget med munnskold skyller med cosylan(vet ikke helt åssen det skrives)

Skal visst hjelpe bra.

Sjekk ut om guttungen din på 3år kan bruke dette.Kjøpes på apoteket.

Skrevet

Jeg har nettopp hatt et slikt. Det varte i over en uke og jeg holdt på å gå på veggen til slutt. Prøvde en slik gel fra apoteket uten virkning. Ringte lege til slutt og spurte om jeg kunne få noe på resept, men det kunne jeg ikke uten å komme inn på time så da droppet jeg det. Gikk på apoteket og kjøpte meg dentinox (smertestillende tannmiddel til barn som får tenner) og hadde på det. Da var det mye mindre smertefullt dagen etter og dagen etter det igjen var det nesten borte. Mitt var ca 1/2 cm. MEN det sved noe sinnsykt med en gang en har det på så det er vel kanskje ikke løsningen til så små.

Når jeg var til legen med lillejenta mi pga munnskold/after så sa han at jeg kunne ha corsodyl på en q-tips og pensle på, men dette hjalp ikke merkverdig på jenta mi. Dette måtte visst gå over av seg selv. Men du kan jo ringe legen din og høre om råd i tilfelle h*n kanskje har noen andre råd en vår lege.

Stakars liten. Håper det gir seg fort.

Skrevet

Du mente vel corsodyl? Cosylan er jo hestedempende. :)

Skrevet

Hahahahaha jaja selvfølgelig mente jeg det,sorry:)

Skrevet

Hestedempende! :D Hostedempende selfølgelig!

Skrevet

..eller HOSTEdempende kanskje?

*ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...